Arrestantenbeveiliger politie

Auteur Topic: Arrestantenbeveiliger politie  (gelezen 9015 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

alexandervh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Gepost op: 1 juni 2016, 19:31:23
Ik heb laatst gesolliciteerd bij de politie als arrestantenbeveiliger . Kan iemand mij zo vertellen wat precies je taken zijn ?




Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2016, 19:36:41
Je weet toch hopelijk waar je op solliciteert?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


alexandervh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2016, 19:41:51
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1427194 date=1464802601
Je weet toch hopelijk waar je op solliciteert?

ja dat wel maar het stond er best droog zeg maar dus ben benieuwd naar praktijk ervaring !


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2016, 20:08:33
Wat is je verwachting?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2016, 20:13:20
Wat je taken zijn, verschilt per eenheid. Ik kan alleen praten voor de eenheid Noord-Holland (waar er ook weer verschillen zijn tussen NHN, ZaWa en K'land). In Noord-Holland ben je als arrestantenverzorger bezig met het insluiten van aangehouden verdachten, denk aan fouilleren en de goederen in een sealbag doen. Daarnaast progris je de verdachten die binnen worden gebracht (foto's en vingerafdrukken), regel je bezoek van advocaten, breng je de arrestanten hun ontbijt/lunch/diner, breng je ze naar de luchtplaats, haal je arrestanten uit hun cel als ze gehoord worden door de recherche, bel je de GGD-arts voor medische aangelegenheden met arrestanten.

Vraag anders eens of je een keer mag komen kijken in een cellencomplex in je regio.


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2016, 20:18:51
Citaat van: alexandervh link=msg=1427195 date=1464802911
ja dat wel maar het stond er best droog zeg maar dus ben benieuwd naar praktijk ervaring !

Ik heb ook gesolliciteerd voor Noord - Nederland.

Vond het heel duidelijk wat je functie is bij Arrestanten beveiliger Politie, Het gaat om de zorg van de arrestanten in het cellencomplex en je zorgt voor het vervoer naar van de verdachte naar Rechtzaken, En je draagt zorg aan het ophalen van verdachte bij bijvoorbeeld festivals / uitgaansleven.

Daarnaast is het volgens mij nog mogelijk om in de toekomst bij de Parket politie aan de gang te gaan, Dan ben je alleen bij de rechtbank.


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #6 Gepost op: 8 juni 2016, 17:20:22
Iemand al een uitnodiging gehad voor deel A?


LifeguardThijs

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2016, 17:17:26
23 Juni in Amsterdam


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2016, 11:23:17
Ik heb net bericht gehad voor Noord Nederland, er zijn meer als duizend mensen die gesolliciteerd hebben en er zijn 48 opleidingsplaatsen, nu wachten of je door de brief selectie bent je ontvangt uiterlijk voor 1 juli bericht


Ciara1976

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #9 Gepost op: 27 juni 2016, 21:10:11
Citaat van: alexandervh link=msg=1427191 date=1464802283
Ik heb laatst gesolliciteerd bij de politie als arrestantenbeveiliger . Kan iemand mij zo vertellen wat precies je taken zijn ?

Gewoon googlen bij de site politie .nl staat genoeg info