GRIP 2 Vliegtuigcrash (F-5 Patrouille Suisse) Vliegbasis Leeuwarden De Bodde - Bitgum 09-06-2016

Auteur Topic: GRIP 2 Vliegtuigcrash (F-5 Patrouille Suisse) Vliegbasis Leeuwarden De Bodde - Bitgum 09-06-2016  (gelezen 25588 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Fryslân ‏@polfryslan  13 minuten geleden
Wanneer u brokstukken vindt #Bitgum neem deze dan niet mee! Bel ons op 0900-8844 en geef de locatie door.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Citaat van: koenb link=msg=1428907 date=1465490455
In de LC zegt beiden, de tijd zal het leren denk ik.

De schietstoel is in de kassen gekomen met de piloot. Zojuist heb ik een filmpje ontvangen waarop te zien is dat de schietstoel in de kassen ligt met de parachute nog op het glas.
Groet Anne


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: Anne link=msg=1428912 date=1465491484
De schietstoel is in de kassen gekomen met de piloot. Zojuist heb ik een filmpje ontvangen waarop te zien is dat de schietstoel in de kassen ligt met de parachute nog op het glas.
Dan is de bewoonster verkeerd geciteerd. Bedankt voor je reactie  O0 ( Of de schietstoel is veilig gesteld )
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
GemeenteMenameradiel ‏@Menameradiel  12 minuten geleden
De gemeente Menameradiel is vrijdag 10 juni 2016 vanaf 9.00 uur bereikbaar voor eventuele vragen van bewoners van Menameradiel. #Bitgum
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Luchtmacht ‏@Kon_Luchtmacht  10 minuten geleden
UPDATE: de persconferentie @VlbLeeuwarden is verschoven naar 20.30 uur. Locatie is ongewijzigd: Basis Informatie Centrum
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
De omgeving rond de locatie waar het vliegtuig neergestort is, is afgezet en wordt bewaakt door de ME.
Het heeft geen zin om bij de locatie te komen kijken, deze is niet bereikbaar.
Het Wetterskip Fryslân heeft maatregelen genomen om eventuele verspreiding van verontreinigd water te voorkomen.
De gemeente Menameradiel is vrijdag 10 juni 2016 vanaf 9.00 uur bereikbaar voor eventuele vragen van bewoners van Menameradiel.


ritger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 214
Op een kleine kilometer afstand van mijn ouders huis gecrasht, ze hebben de botsing niet gezien  maar wel de ontwikkeling van de rookwolken.
Foto's bron: Mijn vader.





Vuurbaas

  • Bevelvoerder/ HV+Kraan/Inzetleider OGS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 145
Kan het zijn dat dit apparaat hydrazine aan boord heeft, net als een F16. Ik denk het niet, omdat het een demo toestel is, maar anders bedoelen ze dat misschien wat kan ontploffen.......
Hydrazine is overigens zeer giftig, dus als ( ALS ) dit geval hydrazine aan boord is dan is benaderen zonder ademlucht uit den boze
Verbaas je niet, Verwonder je slechts !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Citaat van: ritger link=msg=1428965 date=1465494852


Wat is deze EOD'er?/militair aan het doen?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar