Sollicitatie Sherman (Hoofdagent Den Haag)

Auteur Topic: Sollicitatie Sherman (Hoofdagent Den Haag)  (gelezen 2681 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sherman

  • Sollicitant Hoofdagent Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Gepost op: 1 juni 2016, 13:20:25
Hallo allemaal,

Hier iemand die heeft gesolliciteerd op regio Den Haag. Ik ben heel erg benieuwd. Het is mijn eerste keer, maar de politie is altijd al mijn droombaan geweest. Na de mavo en havo heb ik eerst mijn tweede plan voltrokken (hbo gedaan en docent Nederlands op een middelbare school geworden - die taaltoets moet een eitje zijn...), maar ik kies nu eindelijk na een goede, solide basis voor het leven gelegd te hebben, voor mijn droombaan. Ik ben heel benieuwd hoe dit avontuur zich zal ontvouwen. Ik ben trouwens 23. Ik houd jullie ook op de hoogte van mijn sollicitatieprocedure. Ik heb er zin in. Wat mij heel relaxt maakt tegenover mijn procedure, is dat ik een contract voor onbepaalde tijd heb op de school waar ik werk. Ik wil het dus heel graag, maar er hangt niks vanaf voor mij. Behalve natuurlijk die felbegeerde positie. Het feit dat ik dan aardig wat salaris inlever, zal vast ook getuigen van een behoorlijke motivatie :)

Naast mijn docentschap heb ik trouwens ruim twee jaar ervaring opgedaan bij zowel de Kindertelefoon en de beveiliging. Daarnaast heb ik ook in het buurtpreventieteam gezeten van een achterstandswijk. Dit heb ik benoemd in mijn motivatie. Kan haast niet missen, die eerste selectie, zou je zeggen...

Jeffrey


Sollicitant Hoofdagent regio Den Haag  


Geronimo

  • Sollicitant Politiekundige Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #1 Gepost op: 7 november 2016, 14:36:57
Hoi Sherman,

Hoe gaat het met je sollicitatie?


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #2 Gepost op: 20 november 2016, 20:42:27
Ik ben ook erg benieuwd hoe het ervoor staat! O0