Sollicitatie Redlum (Politiekundige Noord-Nederland)

Auteur Topic: Sollicitatie Redlum (Politiekundige Noord-Nederland)  (gelezen 2462 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Redlum

  • Sollicitant Politiekundige
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 12 juni 2016, 22:30:08
Hoi iedereen,

Net toch een account aangemaakt op dit forum. Het interessant om te zien hoe het bij iedereen in de selectie gaat, zo hier ook mijn procedure.

Ik heb gesolliciteerd voor functie Politiekundige in Noord-Nederland. Ik rond mijn studie Communicatiesystemen(HBO) in september/augustus waarschijnlijk af.
Aanmelding voor de voorlichting van de intensieve bachelor-leerroute staat op donderdag 16 juni. Mijn voorkeur gaat ook uit naar deze leerroute.




Redlum

  • Sollicitant Politiekundige
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2016, 11:41:14
UPDATE:

Ik heb me na de voorlichting ingeschreven voor het 2-jarige traject. Net een email ontvangen dat er meer dan 400 aanmeldingen waren voor dit traject en dat mijn aanmelding hier 1 van is. Er is uiteindelijk plaats voor 1 klas van 20 a 25 studenten. Ik ben benieuwd. Uitslag van de briefselectie vindt uiterlijk op 31 juli plaats.


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2016, 12:13:08
Citaat van: Redlum link=msg=1433038 date=1467193274
UPDATE:

Ik heb me na de voorlichting ingeschreven voor het 2-jarige traject. Net een email ontvangen dat er meer dan 400 aanmeldingen waren voor dit traject en dat mijn aanmelding hier 1 van is. Er is uiteindelijk plaats voor 1 klas van 20 a 25 studenten. Ik ben benieuwd. Uitslag van de briefselectie vindt uiterlijk op 31 juli plaats.

Welkom in hetzelfde schuitje! :)
Dan heb je gisteren waarschijnlijk ook de mail gehad dat er 24 plekken zijn en 400 sollicitanten!
Hopelijk gaat je opleiding/afstuderen geen roet meer in het eten gooien!? Op je Hbo diploma zijn ze nl erg streng/is harde eis.
Sollicitant Politiekundige


Redlum

  • Sollicitant Politiekundige
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2016, 17:31:23
haha thanks. Heb de mail idd gister gehad. Ja dat hoop ik ook. Ik begreep uit de voorlichting dat het diploma pas in 1 van de latere selectie rondes nodig is. Ik hoop dat ik dus op tijd ben.