Grote hulpverlening (ongeval) Deventer Kunstweg - Groenlo 13-06-2016

Auteur Topic: Grote hulpverlening (ongeval) Deventer Kunstweg - Groenlo 13-06-2016  (gelezen 10735 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roare

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 811
Reactie #60 Gepost op: 16 juni 2016, 00:49:19
Dat is juist modern dat je ook over de grens gebruik kan maken van ziekenhuizen. Ik zie het probleem niet.


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #61 Gepost op: 16 juni 2016, 06:50:34
Citaat van: Highfield link=msg=1430223 date=1466007048
Het is niet zo zeer de discussie maar de uitgesproken negatieve en belerende wijze waarop je reacties over het algemeen geformuleerd zijn. Dat is geen discussie, dat is conflict opzoeken.

Ik kan het niet helpen dat je een van onze marinehelden bent die met oude bende moet ronddobberen dus altijd moet kiezen voor conflictmijdend gedrag. Als forumlid Achterhoek het bovenstaande zou vinden had hij het wel gepost. Ik zal de komende tijd iets meer aandacht schenken aan jouw gereutel op het forum.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Reactie #62 Gepost op: 16 juni 2016, 17:38:01
Citaat van: superfly link=msg=1430059 date=1465939232
Ik weet niet hoor maar volgens mij is de Achterhoek ook "normaal" werkterrein voor de duitse traumaheli uit Rheine op verzoek betreffende nederlandse meldkamer.

De keren dat de Duitse heli in de Achterhoek is geweest in de afgelopen 10 jaar is op 1 hand te tellen. En dat is dan nog veel.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #63 Gepost op: 16 juni 2016, 18:02:13


Ik kan het niet helpen dat je een van onze marinehelden bent die met oude bende moet ronddobberen dus altijd moet kiezen voor conflictmijdend gedrag. Als forumlid Achterhoek het bovenstaande zou vinden had hij het wel gepost. Ik zal de komende tijd iets meer aandacht schenken aan jouw gereutel op het forum.

Ik spreek op dit forum voor mezelf en inderdaad niet voor andere forumleden. Scherpe discussie op gefundeerde argumenten is ook mij goud waard. Je hebt bij tijd en wijle ook zeker een punt, dat is niet de issue. Af en toe een felle/scherpe uitspraak doen om je punt kracht bij te zetten ook niet. Dat is echter iets anders dan als een wilde op alle topics gechargeerd commentaar uit de woestijn te boeren.

Ik voel mij vereerd dat je me de gelegenheid geeft om je te laten zien dat conflictmijdend gedrag geen onvermogen is om die conflicten aan te gaan. Deze uitwisseling van posts is daar overigens een sprekend voorbeeld van.
Bijdragen op persoonlijke titel.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #64 Gepost op: 16 juni 2016, 19:20:21
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1430432 date=1466091481
De keren dat de Duitse heli in de Achterhoek is geweest in de afgelopen 10 jaar is op 1 hand te tellen. En dat is dan nog veel.

Volgens jou 1x per 2 jaar? In Twente komt de Duitse heli minimaal 4-5 keer assisteren bij een traumapatient.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!