Belastingdienst / Douane Voertuigen

Auteur Topic: Belastingdienst / Douane Voertuigen  (gelezen 180972 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #100 Gepost op: 6 januari 2012, 23:36:22
Met een mooie vlakke LFL liberty erop, toch leuk dat die af en toe nog in het straatbeeld terugkomen ;)
Meer moois is er ook niet aan het voertuig  :o
Wel een geinig bakkie, nooit eerder gezien. Heb dan toch liever de nieuwe Golfjes  998765


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #101 Gepost op: 6 januari 2012, 23:36:31
Met een mooie vlakke LFL liberty erop, toch leuk dat die af en toe nog in het straatbeeld terugkomen ;)

Die heeft de Douane op meerdere nwe vtgn zitten. Wat dat betreft hebben ze mazzel dat ze alleen amber hebben, kan het bakkie ook wat platter zijn.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #102 Gepost op: 6 januari 2012, 23:36:58
Is als dienstvoertuig voor onze scan en detectie voor het eenvoudige vervoer van deze collega's. En zal voor zover ik weet inderdaad alleen
op of rondom schiphol worden gebruikt. En ja de striping heeft hem niet mooier gemaakt, er was een tijdje een testvoertuig die alleen rijkslogo
had en die zag er leuker uit.

Ik moet zeggen dat ik dat erg mooi vind:) Het zal dan wel alleen amber zijn neem ik aan?
inderdaad alleen amber, onze minister (zoals het zo leuk heet) heeft onze dienst nog niet goed genoeg gevonden voor een blauwe lamp.

Die heeft de Douane op meerdere nwe vtgn zitten. Wat dat betreft hebben ze mazzel dat ze alleen amber hebben, kan het bakkie ook wat platter zijn.
Ja bij is platter, maar de tekst is ook wat lastiger te lezen. Zoals het Orakel al eens zei, elk voordeel heb z'n nadeel.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #103 Gepost op: 6 januari 2012, 23:53:47
Ja,  dan zie ik toch liever een Golfje  :D Ik weet niet of het voor de dienst van dit voertuig noodzaak is, maar heeft dit voertuig niet een zeer beperkte kofferruimte zoals bij sommige elektrische/Hybrid auto's  ivm accu's of dergelijke?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #104 Gepost op: 6 januari 2012, 23:58:20
Mijn hybride auto heeft nog een flinke kofferruimte, alleen de bank kan niet plat... Maar met werkgebruik weinig last van ;)


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #105 Gepost op: 7 januari 2012, 00:15:54
Ja,  dan zie ik toch liever een Golfje  :D
Ben ook zeer blij dat het een auto is voor Scan & Detectie, want die nieuwe golfjes van ons vind ik er 1 beter uitzien en 2 rijden ze ook lekker
als je meer als 500 km moet rijden :P. Bij de Nissan schijnt het rond de 130 toch wel afgelopen te zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #106 Gepost op: 8 januari 2012, 18:35:29
Flitst deze balk net zoals de eerder geplaatste balk? (dus flits/flits voor flits/flits achter)
Om nog even terug te komen op de vraag van Syl. De balk van onze golfjes heeft hetzelfde
flitspatroon als de Skoda's

Ik heb diverse malen geprobeerd om de oude balk in actie te filmen maar de flitsen
gaan te snel voor mijn camera's dus die kan ik helaas niet tonen. Wel heb ik de nieuwe
balk in actie

Lightbar Customs
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


sylvester1986

  • Gast
Reactie #107 Gepost op: 8 januari 2012, 18:41:35
O0


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #108 Gepost op: 8 januari 2012, 21:36:32
Discussie omtrent blauwe lampen bij de Douane is verplaatst / samengevoegd naar dit topic: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=19519.0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


tuinman2008

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #109 Gepost op: 19 januari 2012, 14:58:57
kwam deze nog tegen in de eemshaven..... snelle bak alleen met oude lichtbalk