SIGMA ook voor l.l. vpk???

Auteur Topic: SIGMA ook voor l.l. vpk???  (gelezen 5507 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fubar74

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 15 december 2005, 06:05:42
zelf werk ik een ziekenhuis en wordt ook gealarmeerd als het ZiROP in werking wordt gesteld, maar dat was geen probleem bij de intake.
Het is trouwens meestal niet de bedoeling dat het hele huis opgeroepen wordt bij een ramp dus de kans is groot dat je niet opgeroepen wordt.


Mederiacvm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #11 Gepost op: 22 december 2005, 12:44:39
Wat een onzin zeg.  ::)

De SIGMA wordt wel vaker ingezet dan alleen bij een ramp.  ::) En dan hebben ze wel degelijk iets aan hem. Er zijn veel SIGMA leden werkzaam in een algemeen ziekenhuis.



Zo'n onzin is dat niet, ik heb me een aantal jaar geleden ook aangemeld voor de SIGMA's, en omdat ik eerste jaars HBO-V was werd mij (en twee vrienden van me die zich in een soortgelijke situatie bevonden) aangegeven dat ik niet mocht beginnen met de opleiding onder het verweer zoals dat zojuist door Mac14 is geplaatst.

Gr, Bart
Had een dag maar 48 uur


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #12 Gepost op: 22 december 2005, 14:03:34
Ik denk dat het per regio verschillend is hoe men erover denkt!! Oke ik kan niet weg van me werk maar ik werk onregelmatig dus ik ben soms thuis op tijden dat andere aan het werk zijn. Ook is het zo dat wij mensen in het team hebben die toestemming van hun baas hebben om weg te mogen maar b.v. storingsdiensten draaien door heel Nederland waardoor ze nog niet inzetbaar zijn.

Wij hebben meerdere (LL) verpleegkundige in het team en bij ons is dat geen probleem, de meeste vinden het juist prettig dat een een stukje "extra kennis" aanwezig is.

Maar je moet het gewoon bij je intake gesprek aangeven, bij mij waren ze nl erg enthousiast!!
Nurse powerrrrr


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #13 Gepost op: 22 december 2005, 21:51:10
Maar je moet het gewoon bij je intake gesprek aangeven, bij mij waren ze nl erg enthousiast!!

Dan weet iedereen wat ze aan elkaar hebben en dat bevorderd de sfeer aanzienlijk


ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
Reactie #14 Gepost op: 23 december 2005, 15:46:55
Maar hoe dan ook: haal eerst even je EHBO-diploma  :)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #15 Gepost op: 24 december 2005, 10:57:26
Maar hoe dan ook: haal eerst even je EHBO-diploma  :)

Ja inderdaad, anders kom je niet veel verder
Nurse powerrrrr