3 nieuwe hoogwerkers voor Veiligheidsregio Zeeland

Auteur Topic: 3 nieuwe hoogwerkers voor Veiligheidsregio Zeeland  (gelezen 3502 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Gepost op: 13 juli 2016, 21:47:58




De aanbesteding voor 3 nieuwe redvoertuigen (met een optie voor twee meer in 2023) is rond.
Na het inschrijven is de firma Kenbri uitgekozen om een redvoertuig met een Volvo onderstel en een Bronto opbouw te leveren.

Bron: Facebook brandweer Zierikzee.


Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Firefighter Robert

  • Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,372
    • Stichting MPHV
Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2016, 21:54:18
Deze opdracht is voor de posten Olympiaweg (Vlissingen), Stampershoek (Oostburg) en Zierikzee.
De optie voor twee extra zal zijn voor de vervanging van de redvoertuigen post Globe (Hulst) en Zuidlandstraat (Terneuzen)
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2016, 00:16:41
Krijg je deze hoogwerker, mogelijk met een nieuwere cabine, maar verder deze opbouw:




Bron: Brandweer.org
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2016, 10:00:56
Ben benieuwd of de combinatie Volvo-Bronto Skylift beter gaat werken dan de combinatie Volvo-Hilton....


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2016, 10:04:49
Moet zeggen dat die hier in Roermond eigenlijk altijd wel inzetbaar is, maar heel soms eens niet. De keren dat die niet inzetbaar was dit jaar is volgens mij op 2 vingers te tellen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2016, 10:17:40
Het lijkt aan de aanbesteding of er een pomp op de HW zelf komt, of lees ik dat verkeerd?
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2016, 10:30:49
Komen er ook 2 losse pitjes op qua signalering, zoals te zien in het voorbeeld?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2016, 10:38:13
Volgens mij staat er op de foto hierboven eentje met een doorgezaagde Zirkon balk...(dezelfde als op de oude ambu's van MWB...).


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2016, 10:43:43
Ja, maar ik doel op het voorbeeld in de startpost!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


TheFireChief

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2016, 11:03:13
Lijkt me niet.
"Onderstaande afbeelding kan afwijken"

Overigens hoop ik dat Zierikzee/Kerkwerve tegen 2019 dan ook een nieuwe kazerne heeft, want deze gaat er niet in passen  0098