Nieuwe brandweerserie: "Door het vuur"

Auteur Topic: Nieuwe brandweerserie: "Door het vuur"  (gelezen 25599 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #30 Gepost op: 9 september 2005, 19:58:14
Zo'n ramp als dat

Welke ramp was 't dan  ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #31 Gepost op: 9 september 2005, 19:58:27
ik vond het een zeer indrukwekkende aflevering.. ook indrukwekkend vond ik het moment dat de kist bij de kerk naar binnen ging... het blijft moeilijk..


brw_sluis

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 9 september 2005, 20:01:34
ik vond het een zeer indrukwekkende aflevering.. ook indrukwekkend vond ik het moment dat de kist bij de kerk naar binnen ging... het blijft moeilijk..
Ja vond ik ook, als er een collega dood gaat bij een brand ofzo zou dat toch redelijk als een bom inslaan bij het korps volgens mij


brw_sluis

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 9 september 2005, 20:02:11
Welke ramp was 't dan  ::)

Vuurwerk - ramp he robin :-\ :-X


Firefly

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 590
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #34 Gepost op: 9 september 2005, 20:07:01
Het was zeker een indrukwekkende afdeling, zeker als de, inmiddels gepensioneerde, brandweerman vertelt dat hij alles kwijt is van de klap.  En dat hij daarna als zijn krachten moet aanspreken om een maatje uit de gevaren zone te krijgen. Ook de verhalen van het schuilen zijn onherkenbaar. Je kan je gewoon niet voorstellen wat er daar is gebeurd!
Brandwacht 1e klas + WVD


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #35 Gepost op: 9 september 2005, 20:07:46
Vuurwerk - ramp he robin :-\ :-X

Oooooooh jah sorry
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


brw_sluis

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 9 september 2005, 20:10:56
Het was zeker een indrukwekkende afdeling, zeker als de, inmiddels gepensioneerde, brandweerman vertelt dat hij alles kwijt is van de klap. En dat hij daarna als zijn krachten moet aanspreken om een maatje uit de gevaren zone te krijgen. Ook de verhalen van het schuilen zijn onherkenbaar. Je kan je gewoon niet voorstellen wat er daar is gebeurd!

Ja dat die zijn maat een eind heeft meegesleurd, dat 20 min duurde en hem dan liet liggen..


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #37 Gepost op: 9 september 2005, 20:11:32
dat er tijdens de explosies mensen in de pomp ruimte hebben gezeten.. onvoorstelbaar... ik heb echt respect voor alle hulpverleners die daar aanwezig zijn geweest...! dat die mensen er zo open over kunnen praten... en nog wel voor tv! ik zou het niet kunnen denk ik


brw_sluis

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 9 september 2005, 20:12:19
dat er tijdens de explosies mensen in de pomp ruimte hebben gezeten.. onvoorstelbaar... ik heb echt respect voor alle hulpverleners die daar aanwezig zijn geweest...! dat die mensen er zo open over kunnen praten... en nog wel voor tv! ik zou het niet kunnen denk ik

Ik zou toch wel een traantje laten denk ik zomaar :o


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #39 Gepost op: 9 september 2005, 20:17:05
dat denk ik ook... dat deden de 2 op tv ook wel...
FireRobin.. als je niet weet over welke ramp we het hebben als men spreekt over DE RAMP.. beetje triest vind ik het