Ambulance posten

Auteur Topic: Ambulance posten  (gelezen 4665 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #10 Gepost op: 18 juli 2016, 22:36:17
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1437320 date=1468759309
Regio (13) Zaanstreek Waterland

Post Monnickendam: De Werf 1. Geen vaste ambu.
Post Purmerend: Cantekoogweg. 17-19 13-194 t/m 13-199
Post Zaandam: Heijermansstraat 76. 13-187 t/m 13-193.
Post Noord / BovenIJ: Statenjachtstraat 1c. 13-116 t/m 13-122.

Vergeet post Wormerveer (een buitenpost, net als Monnickendam) niet:

Industrieweg 1c, 1521NA Wormerveer.

Deze post heeft geen vaste ambulance
Never underestimate the power of stupid people


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #11 Gepost op: 19 juli 2016, 11:25:24
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1437235 date=1468708303
Van Limburg-Noord ga je wel de posten vinden, maar niet welke ambulance er staat omdat deze rouleren. Zo staat niet elke week dezelfde ambu op dezelfde post.

De ambulanceposten van Limburg Noord zijn (weet niet van allen het adres):

Post Bergen: 1 ambulance
Post Venray, Merseloseweg 130 (Viecuri ziekenhuis) of Acaciastraat 15: 2 ambulances
Post Helden, Piushof 85: 1 ambulance
Post Weert, Celciusstraat 11: 2 ambulances & 1 zorgambulance
Post Kelpen-Oler, Ellerweg 2a: 1 ambulance (ter vervanging van Post Roggel)
Post Venlo, Tegelseweg 210 (dacht nog bij het Viecuri ziekenhuis): 2 ambulances & 1 Rapid Responder & 1 zorgambulance
Post Roermond, Louis Eijssenweg 4 (Herten): 2 ambulances & 1 Rapid Respoder & 1 zorgambulance
Post Echt, Galvanistraat 5: 1 ambulance

Alle ambulances zijn 24/7 inzetbaar met uitzondering van de zorgambulances en Rapid Responders.

Weet je dat heel zeker dat de post Roggel opgeheven is? Kelpen-Oler ligt nogal een best eindje van Roggel verwijderd om deze te kunnen vervangen ;-)
De post Bergen ligt welliswaar in de gemeente Bergen, maar ligt toch echt in Well. Dat scheelt een paar kilometers.
Verder staat er in Venray maar 1 ambulance (sinds afgelopen week weer 24/7), en in Gennep in de brandweerkazerne staat er een tijdens kantoortijden (zijnde als verlengde proef regiobezetting).
De post in Helden bestaat al enkele jaren niet meer, daarvoor is de post Roggel destijds namelijk in de plaats gekomen (hernieuwde regiodekking). Het hele gebouwencomplex waar de post gevestigd was is verleden jaar zelfs tegen de vlakte gegooid. Verder ontbreekt in jouw rijtje de post Venlo-Blerick (Tradeport/ Van Heemskerckweg)

De zorgambulances staan in Roermond (1) waarvan mogelijk is dat deze best in Weert kan zijn (dezelfde cluster), maar de overige twee staan toch echt in Venlo en/of Venlo-Blerick.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #12 Gepost op: 19 juli 2016, 11:40:39
Citaat van: Nils link=msg=1437561 date=1468920324
Weet je dat heel zeker dat de post Roggel opgeheven is? Kelpen-Oler ligt nogal een best eindje van Roggel verwijderd om deze te kunnen vervangen ;-)
De post Bergen ligt welliswaar in de gemeente Bergen, maar ligt toch echt in Well. Dat scheelt een paar kilometers.
Verder staat er in Venray maar 1 ambulance (sinds afgelopen week weer 24/7), en in Gennep in de brandweerkazerne staat er een tijdens kantoortijden (zijnde als verlengde proef regiobezetting).
De post in Helden bestaat al enkele jaren niet meer, daarvoor is de post Roggel destijds namelijk in de plaats gekomen (hernieuwde regiodekking). Het hele gebouwencomplex waar de post gevestigd was is verleden jaar zelfs tegen de vlakte gegooid. Verder ontbreekt in jouw rijtje de post Venlo-Blerick (Tradeport/ Van Heemskerckweg)

De zorgambulances staan in Roermond (1) waarvan mogelijk is dat deze best in Weert kan zijn (dezelfde cluster), maar de overige twee staan toch echt in Venlo en/of Venlo-Blerick.

Dankje voor de aanvulling Nils. Het kan goed kloppen dat post Bergen in Well is, maar omdat ik hiervan geen adres e.d. vond heb ik het maar zo gelaten.
Hoe ik laatst begreep is Roggel te komen vervallen, maar zal hier eens navraag over doen. Het ligt inderdaad niet al te dicht bij elkaar. Zelfde met post Roggel en post Helden, ik ga dit binnenkort eens uitzoeken.

En inderdaad, ik ben Post Venlo-Blerick vergeten. Adres hiervan is: Van Heemskerckweg 8, Venlo-Blerick. Daarnaast zit op de Olivier van Noortweg 7 in Venlo een remise met reserveambulance, bikes en piket/logistiek voertuig. NHT (en eerst het SIGMA) vind je op de Van Heemskerckweg.

Ook van de zorgambulances zal ik uitzoeken. Want weet dat zowel in Roermond als Weert er 1 staat.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


pascal

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 371
Reactie #13 Gepost op: 19 juli 2016, 14:04:24
Citaat van: amb link=msg=1437502 date=1468869364
van de posten in Drenthe op deze site klopt niet veel  :|

Ook Apeldoorn klopt niet we hebben namelijk ook nog twee ambulancevoertuigen staan in de kazerne van het inmiddels opgeheven brandweer de Beemte, Iemand trouwens enig idee welke ambulances hier staan ik meen in ieder geval een zorgambulance


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #14 Gepost op: 19 juli 2016, 14:06:26
De site kazernesnederland.nl is al circa 3 jaar niet meer up to date na het overlijden van de eigenaar van de website, dus de informatie die hier vermeld staat, is niet erg betrouwbaar meer.


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #15 Gepost op: 19 juli 2016, 14:52:24
Je kunt geen ambulance posten. Daar is ie te groot voor. :D


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #16 Gepost op: 20 juli 2016, 00:26:07
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1437568 date=1468921239
Dankje voor de aanvulling Nils. Het kan goed kloppen dat post Bergen in Well is, maar omdat ik hiervan geen adres e.d. vond heb ik het maar zo gelaten.
Hoe ik laatst begreep is Roggel te komen vervallen, maar zal hier eens navraag over doen. Het ligt inderdaad niet al te dicht bij elkaar. Zelfde met post Roggel en post Helden, ik ga dit binnenkort eens uitzoeken.

En inderdaad, ik ben Post Venlo-Blerick vergeten. Adres hiervan is: Van Heemskerckweg 8, Venlo-Blerick. Daarnaast zit op de Olivier van Noortweg 7 in Venlo een remise met reserveambulance, bikes en piket/logistiek voertuig. NHT (en eerst het SIGMA) vind je op de Van Heemskerckweg.

Ook van de zorgambulances zal ik uitzoeken. Want weet dat zowel in Roermond als Weert er 1 staat.

Reserve-ambulance??? Vertel op, welke mag dat dan zijn?
Daar staan 24-505 en 24-506 voor Ocean evenementendienst en opleidingen, 2 voertuigen logistiek en inderdaad de bikes.

De MB sprinter van GGB staat op de van Heemskerckweg, de VW t5 van het NHT (Rode Kruis) staat bij de Veiligheidsregio aan de Nijmeegseweg  ^-^


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #17 Gepost op: 20 juli 2016, 00:35:34
Citaat van: Nils link=msg=1437688 date=1468967167
Reserve-ambulance??? Vertel op, welke mag dat dan zijn?
Daar staan 24-505 en 24-506 voor Ocean evenementendienst en opleidingen, 2 voertuigen logistiek en inderdaad de bikes.

De MB sprinter van GGB staat op de van Heemskerckweg, de VW t5 van het NHT (Rode Kruis) staat bij de Veiligheidsregio aan de Nijmeegseweg  ^-^

Ze hebben 1 of 2 ambulances welke als reserve dienen (of dus mee kunnen naar een evenement van Ocean), mocht er 1 uitvallen door problemen. Welke dat is rouleert gewoon mee door met het gehele systeem. Dus geen vaste ambu's die daar altijd staan. De T5 van NHT zou ook naar de van Heemskerckweg gaan zodra de Sprinters+aanhangers van het SIGMA eruit waren (pas terug stonden ze er nog), athans, dat was toen de planning.....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #18 Gepost op: 26 juli 2016, 00:19:26
Deze site geeft een redelijk goed en accuraat overzicht van de ambulanceposten en ambulances + standplaats in Regio's 20 en 21.
http://112vandaag.nl/rav/index.html