12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond

Auteur Topic: 12 april 2006 Slotoefening C2000 regio Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 30600 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #30 Gepost op: 26 februari 2006, 11:18:21
komt er ook een politie- of traumahelikopter? ::)


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #31 Gepost op: 26 februari 2006, 11:51:03
Ik moet die dag gewoon naar school..  :-\

uhm...geloof ik ook  :-X :P


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #32 Gepost op: 27 februari 2006, 16:56:14
Ik had even en korte vraag, is het ook gewoon mogelijk voor derden om die dag eens rond te kijken bij die oefening of wordt alles afgesloten voor iedereen behalve de hulpverleners?

Alvast vriendelijk bedankt voor het antwoord, groeten leen


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #33 Gepost op: 27 februari 2006, 17:46:23
Zover ik nu in de toekomst kan kijken ben ik vrij, maar eens kijken of er een dagje Rotterdam-Rijnmond gepland kan worden.  :)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #34 Gepost op: 27 februari 2006, 18:22:42
Ben 12 april alleen 's avonds bezet.  8)


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #35 Gepost op: 27 februari 2006, 18:59:51
Ben 12 april alleen 's avonds bezet.  8)

Carpoolen?  :D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #36 Gepost op: 27 februari 2006, 21:07:33
Ik had even en korte vraag, is het ook gewoon mogelijk voor derden om die dag eens rond te kijken bij die oefening of wordt alles afgesloten voor iedereen behalve de hulpverleners?

Alvast vriendelijk bedankt voor het antwoord, groeten leen

Neen; er zijn een beperkt aantal genodigden die als het ware op het oefenterrein een "rondleiding" krijgen tijdens de oefening. Dat zijn mensen van het ministerie, de VRR etc. Die zullen allemaal met hesjes rondlopen voor de herkenbaarheid. Als derden het terrein zouden mogen betreden, zou het nogal rommelig worden; dat gaat dus niet door helaas. Natuurlijk staat het je vrij om op de openbare weg te gaan staan en zoveel mogelijk proberen te zien. Zolang het niet is afgezet, ben je vrij om te staan waar je wilt.
greetz,  Enrique


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #37 Gepost op: 27 februari 2006, 22:30:57
Jaja ok maar er valt buiten de afzettingen toch ook wel genoeg te zien denk ik of niet, genoeg om eventjes vanuit hollands-mdden een kijkje te komen nemen toch?  :D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #38 Gepost op: 28 februari 2006, 07:48:01
Geen idee; er wordt nog heel veel geheim gehouden en ik denk dat de beantwoording van jouw vraag ook afhankelijk is van de afzetdrift van de collega's ter plaatse. RISC is gelegen aan een doodlopende lange weg en dan zou ik dus die weg aan het begin bij de Europaweg afzetten al. Dan zie je niks, behalve de aankomende eenheden. Overigens is er wel een groot stuk grasland waar je overheen kunt lopen, maar daar liggen gevaarlijke leidingen in de grond, dus ik weet niet of dat de bedoeling is (het is m.i. geen verboden gebied normaliter, maar normaal heb je ook geen reden om daar te gaan lopen...).

In Hoek van Holland zal het bij de Stena Line plaatsvinden; op het schip zul je niet komen, maar als het je om voertuigen gaat is er zat te zien denk ik.

Enne....hoe eerder je er bent, hoe meer kans je hebt om wat te zien he. Ik ga zelf ook om een uurtje of 8 al een blik werpen denk ik.
greetz,  Enrique


leendert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #39 Gepost op: 28 februari 2006, 13:02:33
OK bedankt dan vertrekken we rond 6 uur vanuit Hollands-middenzal vast gezellie worden  8)