foto's van oude hesjes in de media

Auteur Topic: foto's van oude hesjes in de media  (gelezen 5752 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Gepost op: 8 augustus 2016, 23:44:35
Zoals jullie ook wel zien, word er vaak een 'oud' hesje getoond als er in de krant een onderwerp is over verkeersregelaars.

Zou het voor degene onder ons hier, die in de journalistieke tak werken, mogelijk zijn om dit eens aan te kaarten als jullie met een (eind)redacteur contact hebben?  Vanuit een vkr-fb-site worden de media al regelmatig gemaild als er weer eens een oud heshe getoond word, maar veel succes lijken we (nog) niet te hebben. Misschien dat het helpt als er van jullie kant ook eens over gesproken word?

Baat het niet, schaad het ook niet.


Alvast bedankt,

John




Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:17:45
Probleem zit hem gedeeltelijk in de beeld-databanken waar de nieuwsorganisaties hun foto's vanaf halen. Als in die databank (ik noem maar iets) 100 foto's van verkeersregelaars staan en de goedkoopste is 10 euro dan nemen ze die. Of die verkeersregelaar dan nieuw of oud hesje aan heeft. Je zult dan alle foto's met het oude hesje moeten verwijderen uit die databanken waar nieuwsorganisaties hun foto's vanaf halen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:24:45
Snap ik Grumpy.  Ik probeer nu even om via de heren van de pers hier het ook even onder de aandacht van de redacteuren te krijgen.  Al denk ik dat de meeste die hier mee lezen, het helemaal met me eens zijn, en er misschien ook al eens over gehad hebben.

We zijn van de facebook vkr pagina ook al bezig om alle media die de oude foto gebruiken, aan te schrijven en erop te wijzen dat de hesjas die zij laten zien al meer dan een jaar niet meer gebruikt mag worden, end at het verwarring schept naar de vkr's omdat mensen een andere jas zien in de pers dan die wij daadwerkelijk dragen. Maar je moet ergens beginnen....  98uiye


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:31:25
Zeker waar en jullie zijn daarmee goed bezig! Wat is de link van jullie Facebook pagina? Dan kunnen de mensen van dit forum die iets tegenkomen bij jullie melden ook ;)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490


pb_vkr_zh

  • Landelijk bevoegd Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Bij het op straat werken heb ik het naar mijn zin.
Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2016, 16:17:46
Citaat van: batoutofhell link=msg=1441348 date=1470692675
Zoals jullie ook wel zien, word er vaak een 'oud' hesje getoond als er in de krant een onderwerp is over verkeersregelaars.

Zou het voor degene onder ons hier, die in de journalistieke tak werken, mogelijk zijn om dit eens aan te kaarten als jullie met een (eind)redacteur contact hebben?  Vanuit een vkr-fb-site worden de media al regelmatig gemaild als er weer eens een oud heshe getoond word, maar veel succes lijken we (nog) niet te hebben. Misschien dat het helpt als er van jullie kant ook eens over gesproken word?

Baat het niet, schaad het ook niet.


Alvast bedankt,

John
Een goed initiatief  O0
Beroep: Landelijk bevoegd Verkeersregelaar  Vervoer: Dacia Logan + Vouwfiets / Motor Werkgebied: Noord-Holland / Zuid-Holland / Utrecht Woongebied: On


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2016, 19:23:30