Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017  (gelezen 53943 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547


Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #1 Gepost op: 1 september 2016, 13:06:07
Helaas geen regio midden dus ik sla over, maar voor een ieder die wel solliciteert good luck!! O0


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #2 Gepost op: 1 september 2016, 14:02:15
Ik ben ook weer van de partij voor Noord-Nederland!  ; 098uo


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #3 Gepost op: 1 september 2016, 17:00:46
Citaat van: louise32 link=msg=1445244 date=1472727967
Helaas geen regio midden dus ik sla over, maar voor een ieder die wel solliciteert good luck!! O0
Hoezo persee midden regio? ;)


puremonk

  • Sollicitant Hoofd-agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #4 Gepost op: 1 september 2016, 19:02:22
Zeeland-west Brabant, 3e poging. Maar die pogingen waren wel binnen een jaar tijd. Drie maal is scheepsrecht? Dus ik hoop dat ik deze keer wat verder kom, in ieder geval voorbij de briefselectie. Ook zou feedback heel erg fijn zijn, dus maar hopen dat er niet al te veel sollicitatie binnen komen.
En ik vroeg mij af wat jullie voor multiculturele kennis hebben.

Iedereen al het succes toegewenst!


Z

  • HAP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #5 Gepost op: 1 september 2016, 19:33:26
Succes aan alle sollicitanten! :)


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #6 Gepost op: 2 september 2016, 16:31:26
Citaat van: puremonk link=msg=1445305 date=1472749342
Zeeland-west Brabant, 3e poging. Maar die pogingen waren wel binnen een jaar tijd. Drie maal is scheepsrecht? Dus ik hoop dat ik deze keer wat verder kom, in ieder geval voorbij de briefselectie. Ook zou feedback heel erg fijn zijn, dus maar hopen dat er niet al te veel sollicitatie binnen komen.
En ik vroeg mij af wat jullie voor multiculturele kennis hebben.

Iedereen al het succes toegewenst!

Voor mij hetzelfde!! Heb al 2 keer gesolliciteerd dit jaar en hoop inderdaad op 3e keer scheepsrecht. Moet nog solliciteren maar ga voor oost nl. Hopen dat ze ons willen en ben benieuwd naar de aantallen etc.. succes iedereen!

Betrefr multiculturele kennis; heb horeca opleiding gedaan en in diverse grootschalige hotels in amsterdam stage gelopen. Daarnaast bij een chinees, turks en japans horecabedrijf gewerkt en bij al mijn stages/bedrijven had ik collega's die uit allerlei landen kwamen. Dat is eigenlijk wat ik erin zet.. plus de buurt waar ik gewoond heb was turks waar ik veel mee omging en nu moluks.. (kan je oo helpen uit wat voor buurt je komt, is me verteld bij voorlichting destijds)


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #7 Gepost op: 2 september 2016, 18:16:17
Citaat van: Sheppard link=msg=1445292 date=1472742046
Hoezo persee midden regio? ;)

Al het andere is te ver ;)
Zat nog wel te twijfelen over oost Nederland maar dat district is zó groot, als ik pech heb dan moet ik toch nog heel ver reizen, dus wil echt in het midden van het land terecht komen om het verre reizen een beetje te beperken. :)


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #8 Gepost op: 3 september 2016, 22:56:32
Hier een sollicitant voor Den Haag! 3e keer helaas al, eerste 2 keer helaas niet gelukt. Ik geef in ieder geval niet op voor ik aangenomen ben. We gaan er voor! 8)


Marshall

  • Sollicitant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #9 Gepost op: 5 september 2016, 09:52:59
 Gesolliciteerd bij de eenheid Limburg, ben benieuwd of ik door de briefselectie heen kom dit keer.