Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017  (gelezen 53948 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ddOzs92

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #20 Gepost op: 12 september 2016, 12:57:47
Gesolliciteerd voor hoofdagent Noord-Nederland :)

Succes iedereen! O0


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #21 Gepost op: 12 september 2016, 13:10:16
Citaat van: blue1994 link=msg=1446754 date=1473595670
Ook ik heb weer gesolliciteerd!
Deze keer alleen voor de regio Oost-Brabant in plaats van Zeeland- west Brabant.
Hopelijk mag ik deze ronde gewoon helemaal door ipv alleen alle testen haha.
maakt dat dan verschil als je voor een andere regio kiest?


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #22 Gepost op: 12 september 2016, 17:22:54
Ik heb dit keer weer gesolliciteerd alleen nu voor oost nederland. Een vraagje ik hoefde dit keer mijn diploma niet bij te voegen? Voorheen moest ik dit wel doen. Heeft iemand anders dit gevoel ook of klopt dit niet.


Marshall

  • Sollicitant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #23 Gepost op: 12 september 2016, 22:54:33
Citaat van: Stephanbk link=msg=1446885 date=1473693774
Ik heb dit keer weer gesolliciteerd alleen nu voor oost nederland. Een vraagje ik hoefde dit keer mijn diploma niet bij te voegen? Voorheen moest ik dit wel doen. Heeft iemand anders dit gevoel ook of klopt dit niet.

Dit had ik ook, ik denk dat dit is omdat je het al eerder hebt gedaan en daarom dat men al je diploma heeft.
dus geen reden om het nog eens in te leveren tenzij je een nieuwe hebt he!


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #24 Gepost op: 12 september 2016, 23:01:46
Citaat van: Marshall link=msg=1446932 date=1473713673
Dit had ik ook, ik denk dat dit is omdat je het al eerder hebt gedaan en daarom dat men al je diploma heeft.
dus geen reden om het nog eens in te leveren tenzij je een nieuwe hebt he!

Ja heb weer een opleiding afgerond. Ik zal morgen wel even bellen. Laat ik het hier even weten. Weet jij ook of je iets moet doen.


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #25 Gepost op: 12 september 2016, 23:25:52
Citaat van: Stephanbk link=msg=1446885 date=1473693774
Ik heb dit keer weer gesolliciteerd alleen nu voor oost nederland. Een vraagje ik hoefde dit keer mijn diploma niet bij te voegen? Voorheen moest ik dit wel doen. Heeft iemand anders dit gevoel ook of klopt dit niet.

Dit is correct en is bij iedereen zo. Als je de bevestigingsmail ook leest staat er dan ook:

''Alvast iets om rekening mee te houden
Vóór de eerste selectiedag moet je kunnen aantonen dat je in het bezit bent van het vereiste diploma. Dit doe je via een uittreksel uit het diplomaregister van DUO. ''

Dus niet meer bij het sollicitatieformulier zelf, maar pas wanneer je uitgenodigd wordt voor de eerste selectiedag moet je jouw diploma opsturen.


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #26 Gepost op: 13 september 2016, 08:36:38
Citaat van: R0N4NN link=msg=1446941 date=1473715552
Dit is correct en is bij iedereen zo. Als je de bevestigingsmail ook leest staat er dan ook:

''Alvast iets om rekening mee te houden
Vóór de eerste selectiedag moet je kunnen aantonen dat je in het bezit bent van het vereiste diploma. Dit doe je via een uittreksel uit het diplomaregister van DUO. ''

Dus niet meer bij het sollicitatieformulier zelf, maar pas wanneer je uitgenodigd wordt voor de eerste selectiedag moet je jouw diploma opsturen.

Ik ga morgen solliciteren maar dus even een vraag.. je hoeft nu alleen maar aan te vinken over welk diploma je beschikt en dat registreren zij automatisch in het systeem?..

Ik heb namelijk morgen mijn laatste mondeling en als ik die haal beschik ik over mijn mbo4 diploma. Ik zat me al beetje druk te maken dat ik dan van alles moet regelen om in de sollicitatie aan te tonen dat ik beschik over mbo4 dan hopelijk. Maar nu begrijp ik dus dat je alleen keuze moet maken en dat je diploma automatisch meegewogen wordt hoe je het hebt geselecteerd in de sollicitatie!?..  e050


Sheppard

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 215
Reactie #27 Gepost op: 13 september 2016, 09:01:35
Citaat van: liees link=msg=1446952 date=1473748598
Ik ga morgen solliciteren maar dus even een vraag.. je hoeft nu alleen maar aan te vinken over welk diploma je beschikt en dat registreren zij automatisch in het systeem?..

Ik heb namelijk morgen mijn laatste mondeling en als ik die haal beschik ik over mijn mbo4 diploma. Ik zat me al beetje druk te maken dat ik dan van alles moet regelen om in de sollicitatie aan te tonen dat ik beschik over mbo4 dan hopelijk. Maar nu begrijp ik dus dat je alleen keuze moet maken en dat je diploma automatisch meegewogen wordt hoe je het hebt geselecteerd in de sollicitatie!?..  e050

Jouw vraag is een lastige en lijkt me het beste te bellen naar W&S die je met alle plezier kunnen uitleggen hoe of wat.
Mij lijkt het dat jij moet aangeven dat je in je examenjaar zit en nog niet je diploma hebt behaald. Dat is mijn mening, W&S zijn de enige die je een duidelijk antwoord kunnen geven.


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #28 Gepost op: 13 september 2016, 09:30:58
Citaat van: Sheppard link=msg=1446954 date=1473750095
Jouw vraag is een lastige en lijkt me het beste te bellen naar W&S die je met alle plezier kunnen uitleggen hoe of wat.
Mij lijkt het dat jij moet aangeven dat je in je examenjaar zit en nog niet je diploma hebt behaald. Dat is mijn mening, W&S zijn de enige die je een duidelijk antwoord kunnen geven.

Thanks! Heb even gebeld.. als ik me mondeling morgen haal dan mbo4 diploma en anders examenjaar. Ik heb het idee dat aantal sollicitaties nu meevalt vergeleken met andere 2 keren. Of het moet aan mij liggen?! Zag verder ook geen reclame op facebook van openstaande vacatures of iets dergelijks


Green Arrow

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
  • Sollicitant Hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #29 Gepost op: 13 september 2016, 14:23:23
Gesolliciteerd voor Den Haag :) !
Sollicitatie Hoofdagent Midden-Nederland