Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017  (gelezen 53937 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #40 Gepost op: 20 september 2016, 15:47:01
Citaat van: liees link=msg=1448068 date=1474378958
Gelukkig wel! Ben heel benieuwd... er zijn sowieso al aantal mensen afgevallen die niet aan de eisen voldeden zoals geen juist diploma of leeftijd o.i.d. zouden die sollicitaties meegeteld zijn met het aantal sollicitanten of niet?

Ik denk dat deze wel aan de eisen voldoen wat betreft het diploma.
Dit denk ik omdat ik de eerste keer dat ik solliciteerde, niet goed gekeken had en het bolletje was toen verschoven naar "geen diploma".
Toen ik hier naderhand achterkwam heb ik meteen gebeld en mij werd verteld dat ik opnieuw moest solliciteren want deze was al niet eens doorgekomen. e050


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #41 Gepost op: 20 september 2016, 16:28:49
Citaat van: blue1994 link=msg=1448069 date=1474379221
Ik denk dat deze wel aan de eisen voldoen wat betreft het diploma.
Dit denk ik omdat ik de eerste keer dat ik solliciteerde, niet goed gekeken had en het bolletje was toen verschoven naar "geen diploma".
Toen ik hier naderhand achterkwam heb ik meteen gebeld en mij werd verteld dat ik opnieuw moest solliciteren want deze was al niet eens doorgekomen. e050

Jaaa oke, alleen denk dat bij dit aantal ook nog mensen zitten waarbij hun motivatie uit 1 zin bestaat of mensen die met havo overgangsbewijs solliciteren óf examenjaar hebben ingevuld van bepaald diploma.. dat laatste was bij mij de afgelopen 2 keren het geval en toen ben ik ook afgewezen


blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #42 Gepost op: 20 september 2016, 16:36:46
Citaat van: liees link=msg=1448073 date=1474381729
Jaaa oke, alleen denk dat bij dit aantal ook nog mensen zitten waarbij hun motivatie uit 1 zin bestaat of mensen die met havo overgangsbewijs solliciteren óf examenjaar hebben ingevuld van bepaald diploma.. dat laatste was bij mij de afgelopen 2 keren het geval en toen ben ik ook afgewezen

Oja , op die manier.
Hoe vaak heb jij het nu in totaal geprobeerd? 2 keer?
Dit word mijn 2de keer, vorige keren wel de testen allemaal behaald.
Er waren helaas voor mij, geschiktere kandidaten uitgekozen.


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #43 Gepost op: 20 september 2016, 17:08:03
Citaat van: blue1994 link=msg=1448076 date=1474382206
Oja , op die manier.
Hoe vaak heb jij het nu in totaal geprobeerd? 2 keer?
Dit word mijn 2de keer, vorige keren wel de testen allemaal behaald.
Er waren helaas voor mij, geschiktere kandidaten uitgekozen.

Dit is 3e keer. Heb 2 keer met havo overgangsbewijs gesolliciteerd en beide keren afgewezen dus hoop nu dat ik een keer door de briefselectie kom!
Wat is jouw achtergrond etc als ik vragen mag? Al echt aantoonbare ervaringen of dat niet?


Ricardo88

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #44 Gepost op: 21 september 2016, 01:22:14
Het is mijn eerste keer dat ik solliciteer, maar niet geschoten is altijd mis. ;-)

Heb ook ruim 2 dagen over het invullen gedaan, om een zo goed mogelijk beeld van mijzelf te schetsen.
Nu maar "geduldig" afwachten..  O0


blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #45 Gepost op: 21 september 2016, 08:26:42
Citaat van: liees link=msg=1448082 date=1474384083
Dit is 3e keer. Heb 2 keer met havo overgangsbewijs gesolliciteerd en beide keren afgewezen dus hoop nu dat ik een keer door de briefselectie kom!
Wat is jouw achtergrond etc als ik vragen mag? Al echt aantoonbare ervaringen of dat niet?

3 keer is scheepsrecht zeggen ze he, ik hoop het ook voor je!
Mmh.. Ik heb met mijn werk veel met dieven en zakkenrollers te maken en heb daar nu ondertussen wel oog voor gecreëerd haha. Oja, heb ook verpleegkundige gedaan, wel een relevante ervaring vond ik zelf, juist omdat je met de politie vaak hebt dat je als eerste op een plek aan komt en dus als eerste hulp verleend. En nu ben ik ook nieuwsgierig naar jou, haha.


blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #46 Gepost op: 21 september 2016, 08:33:27
Citaat van: Ricardo88 link=msg=1448173 date=1474413734
Het is mijn eerste keer dat ik solliciteer, maar niet geschoten is altijd mis. ;-)

Heb ook ruim 2 dagen over het invullen gedaan, om een zo goed mogelijk beeld van mijzelf te schetsen.
Nu maar "geduldig" afwachten..  O0

Hopelijk lukt het jou gewoon meteen de 1e keer!
Ja, alleen maar goed. Ik heb er ook ff voor gezeten.
Ik wilde niet dat het zo'n standaard motivatie was, aangezien ze er zoveel moeten lezen.


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #47 Gepost op: 21 september 2016, 09:50:45
Citaat van: blue1994 link=msg=1448179 date=1474439202
3 keer is scheepsrecht zeggen ze he, ik hoop het ook voor je!
Mmh.. Ik heb met mijn werk veel met dieven en zakkenrollers te maken en heb daar nu ondertussen wel oog voor gecreëerd haha. Oja, heb ook verpleegkundige gedaan, wel een relevante ervaring vond ik zelf, juist omdat je met de politie vaak hebt dat je als eerste op een plek aan komt en dus als eerste hulp verleend. En nu ben ik ook nieuwsgierig naar jou, haha.

Ik heb naa mijn mening geen relevante werkervaring haha.. paar stages gelopen in grote hotels in amsterdam en altijd in horeca gewerkt. Heb gesolliciteerd met mbo4 horeca ondernemer manager maar daarnaast wel weer wat ervaring opgedaan betreft etnische culturen.
Me vriend zit zelf bij de politie en heb diverse diensten mogen meedraaien en dat hopelijk goed verwoord in me motivatie.

Wanneer ben je eigenlijk afgewezen of naja dat er ebtere kandidaten waren als jij? Want soms moet je toch half jaar of jaar wachten voordat je weer opnieuw mag solliciteren?


blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #48 Gepost op: 21 september 2016, 12:00:38
Citaat van: liees link=msg=1448193 date=1474444245
Ik heb naa mijn mening geen relevante werkervaring haha.. paar stages gelopen in grote hotels in amsterdam en altijd in horeca gewerkt. Heb gesolliciteerd met mbo4 horeca ondernemer manager maar daarnaast wel weer wat ervaring opgedaan betreft etnische culturen.
Me vriend zit zelf bij de politie en heb diverse diensten mogen meedraaien en dat hopelijk goed verwoord in me motivatie.

Wanneer ben je eigenlijk afgewezen of naja dat er ebtere kandidaten waren als jij? Want soms moet je toch half jaar of jaar wachten voordat je weer opnieuw mag solliciteren?

Horeca zijn ze sowieso wel blij mee volgens mij, ook doordat je met zoveel verschillende mensen in contact komt inderdaad.
Oh wat leuk! Mijn vriend ook haha. Ofja, hij leert er nog voor :)

Ik had gewoon alle testen behaald en ook nog een goed eindrapport, had zelfs dingen beter dan mijn vriend haha. Al kon de capaciteitentest beter. Maar na dat eindrapport dus te horen gekregen dat er meer betere kandidaten waren dan opleidingsplaatsen dus eindigde de procedure voor mij. Dit was nadat ik op de reservelijst gestaan had. Ik baalde enorm..
Omdat ik alle testen gewoon gehaald had en dat dus niet de reden geweest is, mag je het meteen opnieuw proberen:)
Wanneer je iets niet gehaald hebt, moet je inderdaad een half jaar of jaar wachten, ligt er dan ff net aan wat je niet gehaald hebt.


blue1994

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #49 Gepost op: 21 september 2016, 12:08:32
Oh lees nu pas dat je zei : wanneer ben je afgewezen.

Poe , ik had gesolliciteerd voor de lichting van Oktober.
Denk afgelopen Maart (rond die tijd) gehoord dat mijn procedure stopte..