Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Hoofdagent start mei 2017  (gelezen 54148 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #330 Gepost op: 15 december 2016, 18:10:18
Weet iemand misschien de mogelijkheden om je landelijk eindgesprek te vervroegen? Ik zit een beetje in de knoei met school op dit moment.
Mocht mijn eindgesprek eerder kunnen zou dit voor mij veel gunstiger zijn. Zo niet, dan niet hoor. ß


CvB038

  • Aspirant Hoofdagent Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
  • Aspirant niveau 4 Noord-Nederland
Reactie #331 Gepost op: 15 december 2016, 18:16:25
Citaat van: MrOfficer link=msg=1466934 date=1481821818
Weet iemand misschien de mogelijkheden om je landelijk eindgesprek te vervroegen? Ik zit een beetje in de knoei met school op dit moment.
Mocht mijn eindgesprek eerder kunnen zou dit voor mij veel gunstiger zijn. Zo niet, dan niet hoor. ß
Dat wordt denk ik het telefoonnummer bellen wat in je uitnodigingen mail staat, vragen kan altijd.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #332 Gepost op: 15 december 2016, 19:09:02
Citaat van: MrOfficer link=msg=1466934 date=1481821818
Weet iemand misschien de mogelijkheden om je landelijk eindgesprek te vervroegen? Ik zit een beetje in de knoei met school op dit moment.
Mocht mijn eindgesprek eerder kunnen zou dit voor mij veel gunstiger zijn. Zo niet, dan niet hoor. ß
In de begeleidende brief was te lezen:
Omdat de selectiecommissie veel gesprekken voert, is het alleen in uitzonderlijke gevallen mogelijk om van deze planning af te wijken. Mocht je toch op deze dag toch verhinderd zijn, neem dan binnen drie werkdagen contact met ons op voor het maken van een nieuwe afspraak.

Als je 'een beetje in de knoei' komt met school vindt vallen onder een uitzonderlijk geval, zou ik zeker bellen. Zo niet, zou ik er vanuit gaan dat men bij W&S verwacht dat wanneer iemand erg gemotiveerd is wel een manier gaat vinden om hier een oplossing voor te verzinnen.


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #333 Gepost op: 15 december 2016, 23:35:58
Citaat van: Proost link=msg=1466946 date=1481825342
In de begeleidende brief was te lezen:
Omdat de selectiecommissie veel gesprekken voert, is het alleen in uitzonderlijke gevallen mogelijk om van deze planning af te wijken. Mocht je toch op deze dag toch verhinderd zijn, neem dan binnen drie werkdagen contact met ons op voor het maken van een nieuwe afspraak.

Als je 'een beetje in de knoei' komt met school vindt vallen onder een uitzonderlijk geval, zou ik zeker bellen. Zo niet, zou ik er vanuit gaan dat men bij W&S verwacht dat wanneer iemand erg gemotiveerd is wel een manier gaat vinden om hier een oplossing voor te verzinnen.

Haha, was maar een vraag hoor. Bedankt voor je antwoord, ik laat het maar zitten.


Thabla

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
  • Den Haag
Reactie #334 Gepost op: 23 december 2016, 09:22:03
Gisteren heb ik een telefoontje mogen ontvangen voor het maken van een afspraak van het eindgesprek. 26 januari mag ik mij melden in Den Haag. Hebben andere mensen ook al bericht gekregen?


besm

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #335 Gepost op: 23 december 2016, 10:58:25
Ik mag 19 januari op gesprek in Tilburg!


Sollicitant N4

  • Sollicitant Hoofdagent eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #336 Gepost op: 23 december 2016, 23:18:28
Ik heb mijn eindgesprek 25 januari in den Haag!


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #337 Gepost op: 12 januari 2017, 13:33:12
Aardige tijd stil geweest, maar ik kom het verbreken!
Ik heb vandaag met goed resultaat mijn eindgesprek gehad en mijn intentie tot aanstelling getekend. Ze waren heel erg tevreden over mij en zagen het erg in me zitten. Of te wel, mijn dag kan ABSOLUUT niet meer stuk!!! 098uo 098uo 098uo


Matt2

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #338 Gepost op: 12 januari 2017, 13:47:37
Lekker!!! Gefeliciteerd.. Op naar de laatste loodjes. O0

ps. bij het eindgesprek.. Had jij het blaadje van de voorbereiding presentatie voor je liggen of alles uit het hoofd? Dit laatste zie ik wel tegenop. Dat ik 1 van de 10 vragen vergeet ofzo


PL030

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #339 Gepost op: 12 januari 2017, 13:52:21
Gefeliciteerd!!