Sollicitanten Surveillant start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Surveillant start mei 2017  (gelezen 12777 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Gepost op: 5 oktober 2016, 13:07:12
Er staan vacatures open voor Surveillant in Amsterdam en Limburg.

Wie heeft allemaal gesolliciteerd?

Ben erg benieuwd.


Sollicitatie Agent Midden-Nederland


Aevon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2016, 17:49:46
Ik heb een sollicitatie lopen bij politie regio oost Brabant. Daarvan is de briefselectie nu bezig maar de opleiding start ook in mei 2017.  Nog niks gehoord helaas.

Tijdpad selectieprocedure:
Toetsing sollicitaties: 29 september – 19 oktober
Testdagen: 20 oktober – 2 januari
Bewust Blauw: 9 januari – 23 januari
Eindgesprekken: 24 januari – 13 februari
Screening en medische keuring: 14 februari – 3 april


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2016, 17:06:38
Liees, misschien wat voor jou...? Er staat een vacature open voor assistent beveiliger midden Nederland. Je volgt dat de opleiding als surveillant en werkt dan op het cellencomplex :)


AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2016, 09:33:33
Ik ook!  :)


thomas234

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2016, 13:43:26
Meer dan 900 sollicitaties dus voor 108 opleidingsplaatsen.

Succes allemaal!
Sollicitatie Agent Midden-Nederland


Aevon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2016, 16:24:13
Citaat van: thomas234 link=msg=1451835 date=1476186206
Meer dan 900 sollicitaties dus voor 108 opleidingsplaatsen.

Succes allemaal!

Inderdaad ik kreeg de mail ook. We zullen nog even geduld moeten hebben. Als ik een beetje ga redeneren dan zal ongeveer de helft moeten afvallen in de briefselectie (omdat ze meer kandidaten laten komen per opleidingsplaats )


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2016, 23:32:26
Gesolliciteerd voor oost nederland. Mail gehad dat ik uitgenodigd wordt voor selectie a. Moest eerst mijn diploma opsturen. Net gedaan. Datum komt nog.


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #7 Gepost op: 21 oktober 2016, 21:59:04
Citaat van: louise32 link=msg=1451726 date=1476111998
Liees, misschien wat voor jou...? Er staat een vacature open voor assistent beveiliger midden Nederland. Je volgt dat de opleiding als surveillant en werkt dan op het cellencomplex :)

Wow zie nu pas je reactie!
Ik heb mbo4 diploma dus denk dat ik sowieso meteen afgewezen wordt omdat dit volgens hun misschien te laag gegrepen is.. hoop dat eind dit jaar of anders januari weer vacatures open komen!


Carlos

  • Aspirant Hoofdagent Regio Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 263
Reactie #8 Gepost op: 22 oktober 2016, 21:26:28
Voor iedereen, houd er wel rekening mee dat je als Surveillant meestal in een cellencomplex komt te werken of je toezicht gaat houden bij verkeerscontroles of evenementen. Meer ook niet.

Denk hier dus goed bij na mensen of je dit wilt.
Aspirant Hoofdagent Limburg  


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #9 Gepost op: 22 oktober 2016, 23:41:11
Citaat van: liees link=msg=1453511 date=1477079944
Wow zie nu pas je reactie!
Ik heb mbo4 diploma dus denk dat ik sowieso meteen afgewezen wordt omdat dit volgens hun misschien te laag gegrepen is.. hoop dat eind dit jaar of anders januari weer vacatures open komen!

Met alle respect, maar zet voor jezelf eerst op een rijtje wat je bij de politie wilt. Wil je de noodhulp (wat ook niet zaligmakend is) dan moet je niet solliciteren als surveillant. Wil je op straat werken, moet je niet solliciteren als arrestantenbeveiliger. Niet dat een van beide banen minderwaardig is maar in beide banen zitten mensen vast die weinig vooruitzichten hebben maar gesolliciteerd hebben om maar bij de politie te komen. Vervolgens blijkt in de organisatie die doorgroei ineens lastig, want waarom zou de organisatie drie keer een opleiding betalen? De opleiding die je voor arrestantenbeveiliger krijgt, de opleiding om je door te stromen naar een straatfunctie en vervolgens een opleiding om je oude plekje weer op te vullen. Als ze iemand nieuw aannemen scheelt dat een keer extra opleiden.

Solliciteer op wat je wilt anders loop je het risico dat je de cursus "omgaan met teleurstellingen" vaker krijgt als je lief is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein