Sollicitanten Surveillant start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Surveillant start mei 2017  (gelezen 12844 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Aevon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #10 Gepost op: 23 oktober 2016, 22:24:35
Als er je solliciteert als surveillant betekent dat dat je dan wel op straat gaat werken, Aangezien arrestanten beveiliger een aparte functie is ?


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #11 Gepost op: 24 oktober 2016, 10:54:03
Citaat van: Aevon link=msg=1453755 date=1477254275
Als er je solliciteert als surveillant betekent dat dat je dan wel op straat gaat werken, Aangezien arrestanten beveiliger een aparte functie is ?
in de eenheid Amsterdam wissel je af in werken in het cellencomplex en werken op straat.
Je werkt een half jaar of een jaar in een cellencomplex en gaat dan op straat werken bij een flexteam, veiligheidsteam openbaar vervoer of bijvoorbeeld het verkeershandhavingsteam.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Aevon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #12 Gepost op: 24 oktober 2016, 22:33:49
Citaat van: PWB link=msg=1453811 date=1477299243
in de eenheid Amsterdam wissel je af in werken in het cellencomplex en werken op straat.
Je werkt een half jaar of een jaar in een cellencomplex en gaat dan op straat werken bij een flexteam, veiligheidsteam openbaar vervoer of bijvoorbeeld het verkeershandhavingsteam.

Duidelijk, Dit kan dus per eenheid verschillen als ik het zo goed begrijp?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #13 Gepost op: 24 oktober 2016, 23:37:10
Ja, in Amsterdam kom je in het DEO (Dienst Executieve Ondersteuning) en wordt je van daaruit uitgeleend waar nodig. In andere eenheden bestaat dat niet, dus kom je op een basisteam of op een regionale afdeling als Parketpolitie of verkeershandhavingsteam.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #14 Gepost op: 29 oktober 2016, 11:20:22
te horen gekregen dat ik door ben voor selectiedag A bij politie Amsterdam  098uo
Vrijwillige brandweer


AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #15 Gepost op: 31 oktober 2016, 14:38:21
Wat leuk!
kleine proficiat alvast!
hier ook..


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #16 Gepost op: 31 oktober 2016, 23:30:02
Ik was uitgenodigd voor 9 november selectie a. Werdt alleen vanmiddag gebeld dat ik niet door mag voor de selectie. Dit omdat ik eerder niv 4 heb gedaan. Ze vinden het niet ok dat ik dan voor een lager niveau solliciteer. Niv 3 is er niet meer, dus dan houdt de politie op voor mij. Helaas.


darksheep

  • Aspirant agent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #17 Gepost op: 1 november 2016, 05:16:09
Citaat van: jelle1983 link=msg=1455146 date=1477953002
Ik was uitgenodigd voor 9 november selectie a. Werdt alleen vanmiddag gebeld dat ik niet door mag voor de selectie. Dit omdat ik eerder niv 4 heb gedaan. Ze vinden het niet ok dat ik dan voor een lager niveau solliciteer. Niv 3 is er niet meer, dus dan houdt de politie op voor mij. Helaas.

Hier wel een uitnodiging gekregen voor de 28e ondanks dat ik al eerder 2 jaar lang niv 4 heb gedaan.

Mijn verhaal komt bijna overeen met dat van jou. Van 2013 tot 2015 niv 4 gedaan met eervol ontslag op onder andere initiatief nemen. Ze belde mij vorige week al met vragen over hoe en wat ik nu voor niv 2 had gesolliciteerd en wie mijn leidinggevende/praktijkbegeleider waren toen de tijd. Hier zouden ze nog contact mee opnemen om wat meer informatie te winnen over mij en dan zou ik verder horen hoe en wat. Gisteren uiteindelijk te horen gekregen dat ze de mensen gesproken hadden en dat ze mij toch door lieten gaan voor niv 2. Is dit ook bij jou gebeurd of ben jij verder niet gebeld daarover?


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #18 Gepost op: 1 november 2016, 07:31:03
Citaat van: jelle1983 link=msg=1455146 date=1477953002
Ik was uitgenodigd voor 9 november selectie a. Werdt alleen vanmiddag gebeld dat ik niet door mag voor de selectie. Dit omdat ik eerder niv 4 heb gedaan. Ze vinden het niet ok dat ik dan voor een lager niveau solliciteer. Niv 3 is er niet meer, dus dan houdt de politie op voor mij. Helaas.

Ah, wat balen man! Kan je niet later als niv 4 weer opnieuw beginnen? Onder het mom volwassener en wijzer geworden ofzo?


liees

  • Sollicitant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #19 Gepost op: 1 november 2016, 12:22:08
Citaat van: DiNozzo link=msg=1453630 date=1477172471
Met alle respect, maar zet voor jezelf eerst op een rijtje wat je bij de politie wilt. Wil je de noodhulp (wat ook niet zaligmakend is) dan moet je niet solliciteren als surveillant. Wil je op straat werken, moet je niet solliciteren als arrestantenbeveiliger. Niet dat een van beide banen minderwaardig is maar in beide banen zitten mensen vast die weinig vooruitzichten hebben maar gesolliciteerd hebben om maar bij de politie te komen. Vervolgens blijkt in de organisatie die doorgroei ineens lastig, want waarom zou de organisatie drie keer een opleiding betalen? De opleiding die je voor arrestantenbeveiliger krijgt, de opleiding om je door te stromen naar een straatfunctie en vervolgens een opleiding om je oude plekje weer op te vullen. Als ze iemand nieuw aannemen scheelt dat een keer extra opleiden.

Solliciteer op wat je wilt anders loop je het risico dat je de cursus "omgaan met teleurstellingen" vaker krijgt als je lief is.

Bedankt voor je reactie maar nee dit is sowieso niks voor mij dat weet ik zeker haha. Momenteel wil ik niks anders dan hoofdagent! Kwam beetje verkeerd over m'n reactie maar denk sowieso mocht ik dit willen mbo4 te hoog is