Sollicitanten Surveillant start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Surveillant start mei 2017  (gelezen 12843 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #20 Gepost op: 1 november 2016, 12:34:31
Zojuist de uitnodiging voor deel A ontvangen. 15 november @ Apeldoorn.
Maak me het meest druk om de cognitieve capaciteitentest... onderdeel cijferreeksen..  :-X


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #21 Gepost op: 1 november 2016, 12:58:52
Citaat van: AVU link=msg=1455189 date=1478000071
Zojuist de uitnodiging voor deel A ontvangen. 15 november @ Apeldoorn.
Maak me het meest druk om de cognitieve capaciteitentest... onderdeel cijferreeksen..  :-X

Gewoon rustig blijven en goed nadenken. Ook al krijg je soms het idee dat je niet weet waar je mee bezig bent..
Succes!


AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #22 Gepost op: 3 november 2016, 10:15:13
Citaat van: Tomk93 link=msg=1455192 date=1478001532
Gewoon rustig blijven en goed nadenken. Ook al krijg je soms het idee dat je niet weet waar je mee bezig bent..
Succes!

Dank je! :-)


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #23 Gepost op: 3 november 2016, 10:34:50
Cognitief is te oefenen! Ik heb erg geoefend met de cijferreeksen en ging me uiteindelijk heel gemakkelijk af. Dus zoek op google naar oefeningen en oefen gewoon elke avond even een kwartiertje!
Nog een tip: schrijf veel op! Als ik een lastige cijferreeks had schreef ik hem over en ging ik gewoon met boogjes kijken naar het verschil, en dan alles proberen tot ik het zag.

Succes! Geloof in je zelf, dan moet het goed komen  O0


AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #24 Gepost op: 3 november 2016, 10:50:51
Citaat van: MrOfficer link=msg=1455540 date=1478165690
Cognitief is te oefenen! Ik heb erg geoefend met de cijferreeksen en ging me uiteindelijk heel gemakkelijk af. Dus zoek op google naar oefeningen en oefen gewoon elke avond even een kwartiertje!
Nog een tip: schrijf veel op! Als ik een lastige cijferreeks had schreef ik hem over en ging ik gewoon met boogjes kijken naar het verschil, en dan alles proberen tot ik het zag.

Succes! Geloof in je zelf, dan moet het goed komen  O0

Thx voor je reactie! ik oefen me scheel ;-) uiteindelijk krijg ik het resultaat wel.. het duurt alleen te lang :-( hoeveel tijd krijg je per opgave?


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #25 Gepost op: 4 november 2016, 10:55:33
Citaat van: darksheep link=msg=1455150 date=1477973769
Hier wel een uitnodiging gekregen voor de 28e ondanks dat ik al eerder 2 jaar lang niv 4 heb gedaan.

Mijn verhaal komt bijna overeen met dat van jou. Van 2013 tot 2015 niv 4 gedaan met eervol ontslag op onder andere initiatief nemen. Ze belde mij vorige week al met vragen over hoe en wat ik nu voor niv 2 had gesolliciteerd en wie mijn leidinggevende/praktijkbegeleider waren toen de tijd. Hier zouden ze nog contact mee opnemen om wat meer informatie te winnen over mij en dan zou ik verder horen hoe en wat. Gisteren uiteindelijk te horen gekregen dat ze de mensen gesproken hadden en dat ze mij toch door lieten gaan voor niv 2. Is dit ook bij jou gebeurd of ben jij verder niet gebeld daarover?

Bij mij ging het inderdaad hetzelfde. Alleen omdat ik had aangegeven dat ik oa de hulpverlening zo leuk vond om te doen wilden ze me niet doorlaten. Hulpverlening doe je namelijk niet als surveillant. Ik was het daar niet helemaal mee eens, maar de keus was al gemaakt helaas.


jelle1983

  • BOA Domein 1, ex politie, ex KMar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #26 Gepost op: 4 november 2016, 10:58:31
Citaat van: MrOfficer link=msg=1455152 date=1477981863
Ah, wat balen man! Kan je niet later als niv 4 weer opnieuw beginnen? Onder het mom volwassener en wijzer geworden ofzo?

Nou, die vraag stelde ik ook direct. Ik ben nu 32. Volgens de recruiter verander je niet meer na je 25e. Tevens komen ze ook steeds terug op mijn beoordeling van 4 jaar geleden. Ik vind dat persoonlijk niet heel eerlijk op deze manier, maar ze hebben nu eenmaal de regeltjes.


Bob94

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #27 Gepost op: 4 november 2016, 13:03:52
Citaat van: AVU link=msg=1455189 date=1478000071
Zojuist de uitnodiging voor deel A ontvangen. 15 november @ Apeldoorn.
Maak me het meest druk om de cognitieve capaciteitentest... onderdeel cijferreeksen..  :-X
Ik had precies het zelfde. Inderdaad goed oefenen en dan zal het een stuk makkelijker gaan!


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #28 Gepost op: 9 november 2016, 10:19:23
Ik was uitgenodigd voor selectiedag A, alleen door persoonlijke omstandigheden heb ik moeten afzien van de sollicitatie.  :-\ :(
Vrijwillige brandweer


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #29 Gepost op: 9 november 2016, 11:28:27
Citaat van: AVU link=msg=1455542 date=1478166651
Thx voor je reactie! ik oefen me scheel ;-) uiteindelijk krijg ik het resultaat wel.. het duurt alleen te lang :-( hoeveel tijd krijg je per opgave?

Excuus voor me late reactie! Ik heb niet gezien dat je wat terug gestuurd had!
Je hebt ongeveer een minuut per vraag denk ik. Ik ging gewoon zo lang mogelijk kijken naar de vraag en proberen op te lossen, mocht ik zien dat de tijd bijna voorbij is dan gok je op het laatste moment wat. Succes! Laat je weten hoe het gegaan is? O0