Sollicitanten Surveillant start mei 2017

Auteur Topic: Sollicitanten Surveillant start mei 2017  (gelezen 12835 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

AVU

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #30 Gepost op: 9 november 2016, 21:49:40
Citaat van: MrOfficer link=msg=1456650 date=1478687307
Excuus voor me late reactie! Ik heb niet gezien dat je wat terug gestuurd had!
Je hebt ongeveer een minuut per vraag denk ik. Ik ging gewoon zo lang mogelijk kijken naar de vraag en proberen op te lossen, mocht ik zien dat de tijd bijna voorbij is dan gok je op het laatste moment wat. Succes! Laat je weten hoe het gegaan is? O0

Een minuut ongeveer... dat is niet heel veel ;-) Hoelang duurde het bij jou voordat de uitslag bekend was van deel A?
uiteraard laat ik een berichtje achter over mijn resultaat en ervaring van deze dag...


@Tom

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Reactie #31 Gepost op: 9 november 2016, 22:39:46
Citaat van: AVU link=msg=1456759 date=1478724580
Een minuut ongeveer... dat is niet heel veel ;-) Hoelang duurde het bij jou voordat de uitslag bekend was van deel A?
uiteraard laat ik een berichtje achter over mijn resultaat en ervaring van deze dag...

Deze tests maak je op de computer. Ik had als laatste onderdeel de cognitieve capaciteitentest en kreeg een minuut of drie later de uitslag.

Het voordeel van digitaal werken.


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #32 Gepost op: 9 november 2016, 22:51:56
Citaat van: @Tom link=msg=1456772 date=1478727586
Deze tests maak je op de computer. Ik had als laatste onderdeel de cognitieve capaciteitentest en kreeg een minuut of drie later de uitslag.

Het voordeel van digitaal werken.

Tenzij je de taaltest als laatste hebt, dan wordt het handmatig nagekeken en kan het tot 2 uur duren. Just saying haha.
Ik zelf had wel binnen 3 minuten de uitslag terwijl andere uren moesten wachten.  :D


Tees

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #33 Gepost op: 14 december 2016, 16:45:11
Goedemiddag,

Het is al enige tijd geleden dat er hier een bericht geplaatst is.
Dus bij deze.

Heeft een ieder beide testdagen al doorlopen?
En zijn er al mensen die een uitnodiging hebben gehad voor het korpsgesprek?
Ik had vernomen van w&s dat er in december bericht zou volgens dus vandaar mijn vraag.


Aevon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #34 Gepost op: 14 december 2016, 19:17:47
Ik heb beide selectie dagen positief doorlopen. Ik wacht nu op de volgende uitnodiging danwel afwijzing.
De zes weken zitten er overigens bijna op


Tees

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #35 Gepost op: 15 december 2016, 13:23:28
Gefeliciteerd!
Daar wacht ik ook op.  Welke datum zou je hiervan bericht krijgen?
W&s vertelde mij een keer in december...
Ik had nog een positiefrapport dus heb geen nieuwe ontvangen. Dus kan ook niet schatten wanneer die 6 weken om zijn.


MrOfficer

  • Hoofdagent eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #36 Gepost op: 15 december 2016, 18:15:55
Spannend! Zullen de uitnodigingen van het korpsgesprek voor surveillanten niet gelijk lopen van die van hoofdagenten? Ik heb vorige week gehoord dat ik door was. Ik heb zelf gebeld en toen hebben ze voor mij gekeken, misschien dat jullie dat ook kunnen doen?  O0


PL030

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #37 Gepost op: 19 december 2016, 14:29:19
Goedemiddag

Ik vroeg me af wie er hebben gesolliciteerd op vacature assistent beveiliger ? En de selectie dagen A en B positief hebben afgerond en nu wachten op een korpsgesprek?


Tees

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #38 Gepost op: 19 december 2016, 16:59:56
Goedemiddag,

Ik wacht op een uitnodiging voor het korpsgesprek.
Was nog in het bezit van een geldig rapport dus heb de testen niet opnieuw hoeven doen.


darksheep

  • Aspirant agent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #39 Gepost op: 20 december 2016, 10:15:22
Gisteren positieve beoordeling voor deel B gekregen. Som score van 43 en 20 punten voor de cognitieve test. Nu inderdaad ook wachten op een vervolg.