2 weken na constateren overtreding nog een boete uitschrijven, mag dat?

Auteur Topic: 2 weken na constateren overtreding nog een boete uitschrijven, mag dat?  (gelezen 8902 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest15549

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 7 oktober 2016, 01:03:57
Citaat van: CopVR3 link=msg=1451088 date=1475786775
Ik zie een agent die op een dag een overtreding constateert en 2 weken later de bestuurder tegenkomt en hem dat verbaal aan zegt.

Lijkt me niks mis mee.

De uiteindelijke pvs moeten wij binnen 6 weken indienen. Ook Mulders.

Ik zie een agent die zijn frustratie niet onder stoelen of banken steekt en zich nogal laat kennen. Nog los van of het juridisch correct is en of de frustratie terecht is, maakt hij niet echt een heel sterke indruk. De opmerking in de trant van 'ik ga je pakken voor alles wat ik kan' komt ook niet bijzonder professioneel over.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #11 Gepost op: 7 oktober 2016, 07:26:02
Daar zeg ik ook niks over...


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #12 Gepost op: 7 oktober 2016, 14:17:33
Ik vraag het mij af....Ik denk dat indien deze zaak op zitting komt er nog wel eea over te zeggen/vragen vwb de aannemelijkheid van de correctheid mbt de gestelde constateringen.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #13 Gepost op: 7 oktober 2016, 15:54:10


Ik vraag het mij af....Ik denk dat indien deze zaak op zitting komt er nog wel eea over te zeggen/vragen vwb de aannemelijkheid van de correctheid mbt de gestelde constateringen.

Dat mag. Gewoon een degelijk pv aanleveren.

En door...


Rewind

  • HV-geïnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Reactie #14 Gepost op: 7 oktober 2016, 22:38:33
Citaat van: Politie Hilversum
Beste volgers,
Op Dumpert verscheen afgelopen woensdag 5 oktober een filmpje waarin een Hilversumse agent te zien is die een jongen bekeurt voor een wheelie die hij twee weken eerder had gemaakt. ...
Lees verder op: Facebook Politie Hilversum

Screenshot van dit facebookbericht te zien op Dumpert


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #15 Gepost op: 10 oktober 2016, 13:29:05
Citaat van: CopVR3 link=msg=1451215 date=1475848450

Dat mag. Gewoon een degelijk pv aanleveren.

En door...

Dat het mag is duidelijk, dat de eisen aan het PV dan wat hoger uitvallen is een ander. Vandaar dat er echt nog wel juridisch eea wat over te zeggen, waarneming, perceptie, etc, etc...Maar goed, indien er geen zaak van is gemaakt, gaan we dat in deze zaak niet weten.
We gaan door...


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #16 Gepost op: 26 november 2016, 08:05:51
http://www.dumpert.nl/mediabase/6901821/f91db6fc/agent_schrijft_alles_wat_ie_kan.html

Hoi allen,

ik kwam zojuist bovenstaande filmpje tegen en vroeg mij af of een agent wel een boete mag geven op iets wat hij 2 weken geleden heeft waargenomen...

Topics later samengevoegd.