Inbraak in brandweerkazernes

Auteur Topic: Inbraak in brandweerkazernes  (gelezen 22145 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2005, 16:39:03


denk dat ze deze bedoelden....


wel een leuke grap, verder een misselijke aktie...en een klein beetje eigen schuld dikke...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2005, 16:44:00
dat heb ik gezien, maar niemand heeft een link?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 8 maart 2005, 16:44:40
Het afgelopen jaar zijn in de regio Utrecht meerdere kazernes "bezocht "door ongenodigde gasten,en dan was vooral het redgereedschap op de voertuigen erg gewild.
Dit is kompleet absurt  >:( >:(
Blij toe dat wij een alarmsysteem hebben,met doormelding naar de beveiligingsmaatschapij.Het gaat prima,met een uitruk hebben we nagenoeg geen problemen.
We draaien de sleutel om,en het alarm is eraf als we de deur open doen.Een hele enkele keer gaat het fout,en dan staat de beveiligingsmaatschapij op de stoep als we terugkomen van een uitruk maar alles beter dan het leeghalen van je kazerne  >:(


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #13 Gepost op: 8 maart 2005, 17:37:41
Er is goed nieuws!!

Gestolen brandweervoertuig weer terecht
 
Soest - De brandweer Soest is afgelopen weekend het slachtoffer geworden van een inbraak. De dieven laptop, beeldschermen en een jeep (pick up uitvoering). De inbrekers zijn binnen gekomen door het forceren van een raam.

De jeep is dinsdagmorgen terug gevonden op de Ruysdaellaan in Huis ter heide. De jeep heeft geen schade en is vermoedelijk gebruikt voor het transporteren van de spullen. van de inbrekers ontbreekt elk spoor.

© BON / Foto Mario Hoogerheijde


[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 8 maart 2005, 17:43:35
Met ogs met gestolen laptops achterin
naja gelukkig maar
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 8 maart 2005, 19:26:23
nou gelukkig maar,in ieder geval nog wat terug


Ronald Kuijpers

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 8 maart 2005, 22:12:01
Maar zo een voertuig herken je toch meteen dat verberg je niet zomaar ergens althans dat lijkt mij  ???

Groet Ronald.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 9 maart 2005, 16:18:49
als jij hem ergens de schuur inrijd, striping eraf, zwaailampen en dergelijke eraf

je rijd em op een autoambulance naar een spuiter die em wit spuit, daarna hupetee in een container naar afrika

dan herken jij em niet meer nee
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #18 Gepost op: 9 maart 2005, 18:40:26
als jij hem ergens de schuur inrijd, striping eraf, zwaailampen en dergelijke eraf

je rijd em op een autoambulance naar een spuiter die em wit spuit, daarna hupetee in een container naar afrika

dan herken jij em niet meer nee

nee dan niet maar om hem zo op internet te zetten betekend toch wel dat de dieven niet het allerhoogste nivo van opleidingen gedaan hebben.

Maar alleen de striping eraf en er aan de andere kant van nederland mee gaan rijden met andere kentekenplaten erop doet ook al wonderen. daar weet niemand dat dat dan ooit een brandweervoertuig is geweest


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 9 maart 2005, 18:53:51
nee dan niet maar om hem zo op internet te zetten betekend toch wel dat de dieven niet het allerhoogste nivo van opleidingen gedaan hebben.

Maar alleen de striping eraf en er aan de andere kant van nederland mee gaan rijden met andere kentekenplaten erop doet ook al wonderen. daar weet niemand dat dat dan ooit een brandweervoertuig is geweest

zoals je op de site van brandweer soest heb kunnen lezen was de advertentie op marktplaats.nl een grap en was dit niet gedaan door de dieven
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !