"Nieuw" voertuig Ede 41200 foto's

Auteur Topic: "Nieuw" voertuig Ede 41200 foto's  (gelezen 4269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 13 november 2005, 16:43:54
Is het een 2e handsvoertuig? of echt helemaal nieuw. ::) Maar het is in ieder geval geen nieuw model.

mcg michel
precies,wij hebben hetzelfde model Mercedes1124 staan in de kazerne (alleen geen automaat)Maar die wordt volgend jaar toch echt al 10jaar  ::)


firemanmies

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 13 november 2005, 16:47:55
Ja precies. de achterkant ziet er wel nieuw uit. maar dat is wel het enige dan. ik denk dat ze hem van een ander korps hebben over genomen ???

mvg michel


DDJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 116
Reactie #12 Gepost op: 13 november 2005, 16:52:07
In de Brandbase is niks bekend van deze wagen weet iemand iets van de geschiedenis van deze TS af ?

Dik


CLUT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 209
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #13 Gepost op: 13 november 2005, 16:58:33
Idd. nieuw voor brandweer Ede, maar hij is idd 2de hands ik weet niet van wie hij hiervoor is geweest... In mijn vorige toppic gaf ik al aan dat ik dacht ergens richting utrecht?

Maar het voertuig is nog maar kort in gebruik bij brandweer Ede


firemanmies

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 13 november 2005, 17:01:55
oke thnx
 :P


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 13 november 2005, 17:02:55
Idd. nieuw voor brandweer Ede, maar hij is idd 2de hands ik weet niet van wie hij hiervoor is geweest... In mijn vorige toppic gaf ik al aan dat ik dacht ergens richting utrecht?

Maar het voertuig is nog maar kort in gebruik bij brandweer Ede
Ik heb eens even gesnort op de site van Rolf Pieters,maar volgens mij is het een exvoertuig van de brw Utrecht.Die hebben nu een aantal Atego,s rijden.
Maar desalnietemin is het een mooi voertuig waar Ede nog veel plezier aan kan hebben  ;)


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #16 Gepost op: 13 november 2005, 19:14:53
We hebben met de medewerkers van www.brandweervoertuigen.nl een andere theorie ontwikkeld.
Er zijn de laatste tijd meer voertuigen uit deze kentekenserie nieuw afgeleverd.
Onder andere aan het RIVM en Bilthoven en aan YARA in Terneuzen.
Dit zijn volgens mij chassis die orgineel voor Amsterdam bestemd waren en pgebouwd zouden worden door Rosenbaue
Dit bedrijf is in deze tijd falliet gegaan en Amsterdam heeft later voor Atego chassis gekozen.
De chassis hebben allemaal een kenteken uit dezelfde serie.
een oud voertuig uit Utrecht is overigens geen optie deze zijn ook opgebouwd door Rosenbauer en op die van Ede staat duidelijk Ziegler.

Bijgaande een foto van het voertuig van de YARA het is een foto van Ton van der Toolen
Kenteken BN-GF-96


[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #17 Gepost op: 13 november 2005, 19:22:14
Waarom eigenlijk drie topics voor één en hetzelfde voertuig en één en dezelfde vraag??
zie:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=10415.0
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=10330.0
::)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ton2

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 153
Reactie #18 Gepost op: 13 november 2005, 19:24:46
Ik heb eens even gesnort op de site van Rolf Pieters,maar volgens mij is het een exvoertuig van de brw Utrecht.Die hebben nu een aantal Atego,s rijden.
Maar desalnietemin is het een mooi voertuig waar Ede nog veel plezier aan kan hebben  ;)

De Ecoliner van Utrecht hadden als bouwjaar 1999. Dit voertuig heeft als bouwjaar 2002 (en staat sinds 2005 op naam van de brandweer Ede)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 13 november 2005, 19:26:23
De Ecoliner van Utrecht hadden als bouwjaar 1999. Dit voertuig heeft als bouwjaar 2002 (en staat sinds 2005 op naam van de brandweer Ede)

Ok,dank voor je info  ;)