Sollicitanten agent oktober 2019

Auteur Topic: Sollicitanten agent oktober 2019  (gelezen 130529 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #250 Gepost op: 28 augustus 2019, 00:10:30
Thanx voor de tip!
Straks als ik het uniform aan heb is het pas echt echt! 😀

Heb vorige week een grote envelop van de politie binnen gekregen op mn huisadres.
Met daarin een informatiemapje en de arbeidsvoorwaarden en het ‘contract’
Maar ik snap het, het uniform maakt het wel af haha
Midden Nederland


Sander1989

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #251 Gepost op: 28 augustus 2019, 15:41:56
Vorige week de uitslag ontvangen van de screening en vandaag mijn studentnummer via de mail. Het begin komt nu eindelijk in zicht! Kan straks na de mail over kleding stoppen met 10x per dag m'n email refreshen haha


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #252 Gepost op: 28 augustus 2019, 18:27:36
Heb vorige week een grote envelop van de politie binnen gekregen op mn huisadres.
Met daarin een informatiemapje en de arbeidsvoorwaarden en het ‘contract’
Maar ik snap het, het uniform maakt het wel af haha

Die heb ik nog niet mogen ontvangen.. thanks nog voor je tip mbt "kleding winkel" , vanmorgen meteen om 8u gebeld en kan maandag al om 13.30u terecht! 098uo
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #253 Gepost op: 28 augustus 2019, 18:30:31
Vorige week de uitslag ontvangen van de screening en vandaag mijn studentnummer via de mail. Het begin komt nu eindelijk in zicht! Kan straks na de mail over kleding stoppen met 10x per dag m'n email refreshen haha

We weten allemaal precies hoe het voelt! 😀 bij mij heeft er 1,5 mnd tussen gezeten..

Nog even doorbijten nu..
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #254 Gepost op: 2 september 2019, 18:02:44
Vanmiddag geweest voor de uitrusting.. alles compleet op 2 winterbroeken na. Het zwembroekje valt gelukkig mee 😂..
Hoofdagent eenheid Limburg


Klaas1987

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #255 Gepost op: 2 september 2019, 18:27:43
Vanmiddag geweest voor de uitrusting.. alles compleet op 2 winterbroeken na. Het zwembroekje valt gelukkig mee 😂..

Was er een beetje ruime voorraad qua grotere maten of weet je dat niet? Ik ben 1,98, vandaar. Ik mag morgen gaan passen.  Best benieuwd, heel raar idee om jezelf in uniform te zien denk ik
Midden Nederland


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #256 Gepost op: 2 september 2019, 21:06:19
Vanmiddag geweest voor de uitrusting.. alles compleet op 2 winterbroeken na. Het zwembroekje valt gelukkig mee 😂..

Lekker man! Ik zit nog steeds op mijn zaklamp te wachten.. Zou deze week geleverd worden maar ik heb er een hard hoofd in haha.

Nu helemaal klaar voor de opleiding dus, nu is het échte wachten begonnen!
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #257 Gepost op: 2 september 2019, 21:33:18
Was er een beetje ruime voorraad qua grotere maten of weet je dat niet? Ik ben 1,98, vandaar. Ik mag morgen gaan passen.  Best benieuwd, heel raar idee om jezelf in uniform te zien denk ik

De winkel zag er aardig vol uit  0098..
De dames in de winkel halen alle kleding voor je, dus echt qua maten is moeilijk kijken.. Ik denk met jouw lengte dat je wel geluk zal hebben..

Het is inderdaad vreemd om jezelf zo te zien.. heb thuis nog eens alles aangedaan en foto's gemaakt.
Succes morgen 👍
Hoofdagent eenheid Limburg


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #258 Gepost op: 2 september 2019, 21:36:44
Lekker man! Ik zit nog steeds op mijn zaklamp te wachten.. Zou deze week geleverd worden maar ik heb er een hard hoofd in haha.

Nu helemaal klaar voor de opleiding dus, nu is het échte wachten begonnen!

Bij mij zat de lamp erbij,  de broeken worden op het bureau hier in de stad bezorgd. De lamp bij jou ook, of op privé adres ?

Nu echt klaar om te beginnen ja.. Ik weet wel nog niet wat mijn basis team wordt ..

Succes met wachten, bij mij ging het wel even duren
Hoofdagent eenheid Limburg


Ntwadumela

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #259 Gepost op: 3 september 2019, 14:16:20
Zijn er ook mensen, die net als ik, nog geen uitnodiging hebben ontvangen om kleding te komen passen?