Sollicitanten agent Januari 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Januari 2020  (gelezen 202581 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

murk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #230 Gepost op: 3 oktober 2019, 19:46:04
Ohh, ik heb niks meer gehoord. Heb 2 weken geleden de documenten voor de screening opgestuurd en kreeg toen alleen een mailtje terug dat de documenten bijna compleet waren maar dat ze alleen nog een "natte handtekening" op het document wilde hebben en of ik dat wilde aanpassen en terug wilde sturen. Dit heb ik meteen aangepast en teruggestuurd.
Vraag me af of ze toch al gestart zijn of nog niet (hoop het wel!)

Ze zijn er waarschijnlijk wel mee bezig. Ik had iets meer dan 6 weken alles verzonden voor bgo en vorige week donderdag het gesprek. Vandaag telefoon gehad dat ik positief en dus door ben  098uo 098uo 098uo


Lies

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #231 Gepost op: 3 oktober 2019, 19:50:21
Ze zijn er waarschijnlijk wel mee bezig. Ik had iets meer dan 6 weken alles verzonden voor bgo en vorige week donderdag het gesprek. Vandaag telefoon gehad dat ik positief en dus door ben  098uo 098uo 098uo

Gefeliciteerd 0098


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #232 Gepost op: 3 oktober 2019, 21:03:59
Goed bezig Murk :)


Kir_

  • Start week 5 in Eindhoven
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
  • Sollicitant eenheid Limburg 2020
Reactie #233 Gepost op: 3 oktober 2019, 21:39:25
Ze zijn er waarschijnlijk wel mee bezig. Ik had iets meer dan 6 weken alles verzonden voor bgo en vorige week donderdag het gesprek. Vandaag telefoon gehad dat ik positief en dus door ben  098uo 098uo 098uo

Top! Gefeliciteerd  098uo
Start week 5 in Eindhoven


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #234 Gepost op: 3 oktober 2019, 23:42:47
Gefeliciteerd Murk!

De rest bedankt voor jullie felicitaties!


Sander1989

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #235 Gepost op: 4 oktober 2019, 08:27:07
Even een beetje op de zaken vooruit lopend; Is er iets te vinden over wanneer we vakantie zouden hebben mochten we de opleiding gaan doen?

Mijn vrouw moet op haar werk vóór november haar zomervakantie doorgeven maar ik heb geen idee hoe dat er voor mij straks uit ziet. Ik lees wel dingen zo links en rechts maar dat zijn dan berichten uit 2013 ofzo.

Heb deze kalender wel gevonden maar de vraag is of dat ook voor ons geldt. Ik meen wel te hebben gelezen dat je tijdens je opleiding mee gaat in de reguliere schoolvakanties. But it never hurts to check.
Wie weet heeft één van jullie een idee hoe het zit!?



In Apeldoorn heb je vakantie van week 29 tm 32. Alleen zomervakantie en officiële feestdagen


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #236 Gepost op: 4 oktober 2019, 08:30:20
In Apeldoorn heb je vakantie van week 29 tm 32. Alleen zomervakantie en officiële feestdagen

Thnx, maar had het al gevonden  998765 ;D


Wouterk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • Sollicitant eenheid Zeeland/West Brabant
Reactie #237 Gepost op: 7 oktober 2019, 12:10:48
Kleine update vanaf mijn kant. Laatste paar weken alles gelukkig weer in een stroomversnelling geraakt. Loonstroken opgestuurd, ongeveer een week later een voorstel gehad. Ga er wel iets op achteruit maar het valt me goed mee!
Redelijk snel daarna uitnodiging gekregen voor de medische keuring. Deze is ondertussen ook al positief afgerond.
Screeningsformulieren zijn ook  al verstuurd. Even afwachten wanneer we hiervoor op gesprek mogen komen. 998765
selectieprocedure positief afgerond.


Miepie

  • Sollicitant agent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #238 Gepost op: 8 oktober 2019, 22:41:18
In Apeldoorn heb je vakantie van week 29 tm 32. Alleen zomervakantie en officiële feestdagen

Wij starten allemaal in januari, even ervan uitgaande dat iedereen de screening positief afrond.Weet een van jullie dan ook hoe dat dan zit met de voorjaarsvakantie enzo? Ik heb zelf nog niks gepland qua vakanties, en dat gaat uiteraard om de opleiding heen. Maar mijn schoonfamilie wil waarschijnlijk weer wintersporten met zijn allen en dan zitten we ook vast aan de schoolvakanties. Lijkt me niet dat je zomaar een weekje tussen de opleiding uit kan piepen.

Ik dacht echt eens gelezen te hebben dat je tijdens de schoolweken/maanden mee deed met de schoolvakanties. Maar kan dat nergens terugvinden.
Sollicitant agent eenheid Oost-Nederland. Screening positief afgerond.


Jambon

  • Sollicitant Midden-Nederland, reeds aangesteld.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #239 Gepost op: 8 oktober 2019, 22:48:20
Volgens mij gaat de Academie alleen dicht met zomervakantie! En met de feestdagen hoef je niet naar school.