Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 127336 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #200 Gepost op: 27 augustus 2020, 11:41:08
Hoi,

Ook ik heb gebeld en vernomen dat ik in principe voor week 17 sta ingepland en niet voor week 5 helaas.
Het gaat naar volgorde van moment van solliciteren.

Er werd mij nog wel medegedeeld dat ik deel C nog zou moeten doen. ???? Een verificatietest. Komt iemand dat bekend voor? Ik heb deel A en deel B behaald en was in de veronderstelling  dat hierna de medische keuring zou komen en de screening.

Wachten maar weer.....

Hoi,

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Als het goed is bestaat deel C uit een test om te kijken of je de thuistoetsen zelf gemaakt hebt. Is een verkorte versie van deel A

En je moet de sporttest doen. Als je deze behaald hebt dan wordt je uitgenodigd voor een medische keuring.

Grtjs


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #201 Gepost op: 27 augustus 2020, 13:09:44
Hoi,

Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Als het goed is bestaat deel C uit een test om te kijken of je de thuistoetsen zelf gemaakt hebt. Is een verkorte versie van deel A

En je moet de sporttest doen. Als je deze behaald hebt dan wordt je uitgenodigd voor een medische keuring.

Grtjs

Dank voor je antwoord.
Ik heb voor Oost gesolliciteerd.

Deel A en B heb ik in december 2019 al behaald dus is deel C niet voor mij van toepassing.

Dan maar wachten op de oproep med. keuring.....


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #202 Gepost op: 27 augustus 2020, 13:26:58
Dank voor je antwoord.
Ik heb voor Oost gesolliciteerd.

Deel A en B heb ik in december 2019 al behaald dus is deel C niet voor mij van toepassing.

Dan maar wachten op de oproep med. keuring.....


Oh ja dan zal het inderdaad een foutje zijn geweest.

Deel C was alleen van toepassing in de Corona tijd!

Ben ook nog aant wachten op de oproep medische keuring. Zal wel even duren helaas.

Succes verder met je procedure!


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #203 Gepost op: 31 augustus 2020, 18:02:26
Zojuist C afgerond.
Binnen 2 weken kan ik de uitnodiging voor de keuring verwachten, super blij!


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #204 Gepost op: 1 september 2020, 10:02:35
Zojuist C afgerond.
Binnen 2 weken kan ik de uitnodiging voor de keuring verwachten, super blij!

Gefeliciteerd!

Mag ik vragen voor welke eenheid je hebt gesolliciteerd. Ben ook nog aan het wachten op de uitnodiging medische keuring. Heb 10 Augustus C afgerond.


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #205 Gepost op: 1 september 2020, 10:51:18
Zojuist C afgerond.
Binnen 2 weken kan ik de uitnodiging voor de keuring verwachten, super blij!

Binnen 2 weken al? Maar de keuring is maar half jaar geldig, zou je dan toch in week 5 starten?

Ik ben vandaag medisch goedgekeurd  098uo 098uo screening loopt en dus even afwachten. Laatste loodjes


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #206 Gepost op: 1 september 2020, 10:57:14
Binnen 2 weken al? Maar de keuring is maar half jaar geldig, zou je dan toch in week 5 starten?

Ik ben vandaag medisch goedgekeurd  098uo 098uo screening loopt en dus even afwachten. Laatste loodjes

Wat fijn gefeliciteerd! Ik zit echt al maanden te wachten op de medische keuring. Heb al een tijd niks meer gehoord van recruitment, begin nu toch een soort van ongeduldig te worden. Maar dat zou iedereen wel een beetje hebben in de huidige situatie. Fijn dat er voor een aantal in ieder geval schot in de zaak zit.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #207 Gepost op: 1 september 2020, 15:24:44
Gefeliciteerd!

Mag ik vragen voor welke eenheid je hebt gesolliciteerd. Ben ook nog aan het wachten op de uitnodiging medische keuring. Heb 10 Augustus C afgerond.

Voor ZWB en ingedeeld voor week 17. Week 5 voor de specifieke Zeeland klas zat vol, gezien er “te veel“ mensen door de selectie kwamen voor 1 klas.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #208 Gepost op: 1 september 2020, 15:26:23
Binnen 2 weken al? Maar de keuring is maar half jaar geldig, zou je dan toch in week 5 starten?

Ik ben vandaag medisch goedgekeurd  098uo 098uo screening loopt en dus even afwachten. Laatste loodjes

Alles is normaal gesproken maar max 1 jaar geldig en medisch idd half jaar. Maar gezien Corona en annulering van week 41 N4, maken ze misschien een uitzondering? Mn deel A en B verlopen eind maart begin april. Maar ze hebben toegezegd dat ik het niet opnieuw hoef te doen.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #209 Gepost op: 1 september 2020, 15:27:40
Wat fijn gefeliciteerd! Ik zit echt al maanden te wachten op de medische keuring. Heb al een tijd niks meer gehoord van recruitment, begin nu toch een soort van ongeduldig te worden. Maar dat zou iedereen wel een beetje hebben in de huidige situatie. Fijn dat er voor een aantal in ieder geval schot in de zaak zit.

Misschien je regio recruiter bellen ipv frontoffice? Zij kon mij gister veel meer al vertellen dan frontoffice vorige week