Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2720910 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #6420 Gepost op: 15 mei 2012, 11:11:43
Om het nog maar niet te hebben over de snelheid waar de politie een 30km/h gebied (werkzaamheden) mee in rijdt. Opzich heb ik niks tegen wat snelheid tijdens een spoedrit... maar kan toch gevaarlijk zijn...
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #6421 Gepost op: 15 mei 2012, 11:45:04
Om het nog maar niet te hebben over de snelheid waar de politie een 30km/h gebied (werkzaamheden) mee in rijdt. Opzich heb ik niks tegen wat snelheid tijdens een spoedrit... maar kan toch gevaarlijk zijn...
Wie zegt dat de betreffende hulpverlener te hard gereden heeft?
 Misschien is de camera niet goed geweest en heeft deze op een te lage snelheid opgenomen, of wordt het filmpje met een te hoge snelheid afgespeeld.
Denk dat we maar niet moeten gaan speculeren over zaken welke je niet hard kan maken en er vanuit moeten gaan dat de desbetreffende agent de situatie geheel onder controle heeft en kan overzien. O0
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Reactie #6422 Gepost op: 15 mei 2012, 15:17:25
Gaat niet helemaal lekker op de afrit, helemaal bij de motor niet. Moet zeggen dat ik de richtingaanwijzer bijzonder lastig te zien vindt. Sommige balken hebben oranje verlichting voor de richtingaanwijzing in de balk, is toch een stuk duidelijker wat dan de bedoeling is :|

De richtingaanwijzer is mogelijk lastig te zien vanwege de camera. Verhaal met beeldfrequenties, beeldlijnen en huis-tuin-en-keuken video camera's laat ik verder achterwege.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #6423 Gepost op: 15 mei 2012, 17:28:43
Gaat niet helemaal lekker op de afrit, helemaal bij de motor niet. Moet zeggen dat ik de richtingaanwijzer bijzonder lastig te zien vindt. Sommige balken hebben oranje verlichting voor de richtingaanwijzing in de balk, is toch een stuk duidelijker wat dan de bedoeling is :|

Iderdaad hier heb je gelijk in ja! Hij is erg lastig te zien, onder de andere 2 zwaailichten zit hij.
Maar over die auto bij die politiemotor, als automobilist hoor je toch ook niet gewoon door te rijden bij een spoedvoertuig achter je die er langs wil.


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #6424 Gepost op: 15 mei 2012, 17:29:17
Prio 1: Waterongevallenwagen 6173 Breda met spoed naar paard te water in Biest-Houthakker (Full HD)

Prio 1: Waterongevallenwagen 6173 Breda met spoed naar paard te water in Biest-Houthakker


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #6425 Gepost op: 15 mei 2012, 17:59:02
Politie en Ambulance met spoed naar ongeval op de Driehuizerweg in Moergestel

Politie en Ambulance met spoed naar ongeval op de Driehuizerweg in Moergestel.
Hier was een man in een in gierkelder gevallen die in aanbouw was. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis vervoerd.

1X Prio 1 Politie-Noodhulp
1X Prio 1 Politie-Motor
1X A1  Ambulance 20-144

Ik kan het niet laten. Ik MOET gewoon reageren op de positie die je kiest in het begin. Op 0.08 merkt de automobilist de politiemotor op en schrikt. Uit een reflex stuurt hij naar rechts, precies waar je staat. Je hebt erg veel mazzel dat de automobilist op tijd terugstuurt, want anders had je een mega probleem gehad. Ga toch een meter of drie naast de weg staan, anders moet een ambu voor jou stoppen ipv naar het incident doorrijden! Daarnaast creeer jij zelf ook een gevaarlijke situatie voor de agent en automobilist.


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUSŪkring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #6426 Gepost op: 15 mei 2012, 18:42:55
Ik kan het niet laten. Ik MOET gewoon reageren op de positie die je kiest in het begin. Op 0.08 merkt de automobilist de politiemotor op en schrikt. Uit een reflex stuurt hij naar rechts, precies waar je staat. Je hebt erg veel mazzel dat de automobilist op tijd terugstuurt, want anders had je een mega probleem gehad. 98uiye Ga toch een meter of drie naast de weg staan, anders moet een ambu voor jou stoppen ipv naar het incident doorrijden! Daarnaast creeer jij zelf ook een gevaarlijke situatie voor de agent en automobilist.
Je hebt een punt!  O0
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #6427 Gepost op: 16 mei 2012, 17:03:11
Twee ambulances met spoed naar een reanimatie bij de P.I. in Zwaag. Even later met spoed naar het ziekenhuis.

Twee ambulances met spoed naar een reanimatie in Zwaag

Video: Bas112NHN (www.youtube.com/Bas112NHN)


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #6428 Gepost op: 17 mei 2012, 18:07:07
Compilatie Spoedritten Politie Midden-West en Zuid Brabant

Grote Compilatie van Spoedritten van de Politie in Midden-West en Zuid Brabant.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #6429 Gepost op: 18 mei 2012, 00:51:38
Dit filmpje wil ik graag met jullie delen! SUPER-VETTE show, van een Chevy! :D
17/05/12: *PIEPENDE BANDEN* A1: Showtjes Ambulances 25-112 + 25-122 in Lelystad.
User: MrJeffrey112
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.