Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715608 keer)

0 gebruikers (en 33 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #7050 Gepost op: 28 december 2012, 21:04:53
**PRIMEUR** Prio 1: Koninklijke Marechaussee is met spoed onderweg naar een onbekende melding

**PRIMEUR** Prio 1: Koninklijke Marechaussee is met spoed onderweg naar een onbekende melding over de A58 richting Tilburg.
waarom zou dit een primeur zijn?


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7051 Gepost op: 28 december 2012, 21:22:57
waarom zou dit een primeur zijn?
Zoek eens op YouTube naar 'Primeur' AND 'Spoed'. Verbaas je niet, verwonder je slechts. De 'ongeveer 1500 resultaten' vallen mij enigzins tegen. Immers elke video die geupload wordt is in principe uniek en dús een primeur...


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #7052 Gepost op: 28 december 2012, 21:31:52
Zoek eens op YouTube naar 'Primeur' AND 'Spoed'. Verbaas je niet, verwonder je slechts. De 'ongeveer 1500 resultaten' vallen mij enigzins tegen. Immers elke video die geupload wordt is in principe uniek en dús een primeur...
En dan wil je het nog niet hebben over de; toeterprimeur, kapotteflitserprimeur of noemmaaropprimeur...


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #7053 Gepost op: 28 december 2012, 23:54:37
tja.... primeur betekend in mijn ogen het als eerste hebben..


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7054 Gepost op: 29 december 2012, 00:03:40
tja.... primeur betekend in mijn ogen het als eerste hebben..
Ook in mijn ogen, er zijn wel meer mensen die last hebben van de titel 'primeur'. Maarja, als je met 80 man een zelfde voertuig filmt, op dezelfde lokatie, heeft iedereen een primeur cq unieke film; alle 80 camera's stonden immers niet op dezelfde plek! PRIMEURRR!!!!  >:D


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #7055 Gepost op: 29 december 2012, 07:51:07
Ja maar ja... het van die filmpjes zwaailichtfilmpjes worden dan ook gemaakt door jongetjes...  :-X


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #7056 Gepost op: 29 december 2012, 09:51:10
En die standaard reacties van "netjes man" op elkaar geven het inspiratie niveau wel aan..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7057 Gepost op: 29 december 2012, 12:47:51
Ik denk dat we het aardig met elkaar eens zijn over 'PRIMEURRRRRR' en de reactie's op filmpjes. Voorstel om maar over te gaan op nieuwe filmpie's, primeurs zeg maar  >:D e050


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #7058 Gepost op: 29 december 2012, 13:05:53
En die standaard reacties van "netjes man" op elkaar geven het inspiratie niveau wel aan..
Dat soort reacties worden op mijn kanaal standaard naar de prullenbak verwezen en als zo'n gebruiker dat vaker gaat doen dan is het mooi een ban voor mijn account. Kinderwereldje.
**PRIMEUR** Prio 1: Koninklijke Marechaussee is met spoed onderweg naar een onbekende melding**PRIMEUR** Prio 1: Koninklijke Marechaussee is met spoed onderweg naar een onbekende melding over de A58 richting Tilburg.
Wel blauw/blauw voeren maar geen verlichting aan de achterkant? Hoe kan dat nou?
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #7059 Gepost op: 29 december 2012, 13:08:50
het afkraken van iemand is zo makkelijk en wat een ophef over een woordje
wat voor de 1 spannend is is voor een ander heel gewoon en we moeten allemaal leren  
dus  << doe toch normaal zouden ze in den Haag roepen  ;) >>
oja  helemaal jammer dat een moderator hier in mee gaat, daar verwacht je van dat er een  Pm  gestuurd word    :-\