Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721131 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7060 Gepost op: 29 december 2012, 13:10:30
Wel blauw/blauw voeren maar geen verlichting aan de achterkant? Hoe kan dat nou?

Voor ook niet ;) Dat is de dagrijverlichting  ;)

Zit er geen knipperend groot licht op de nieuwe (politie) Transporters? Daarnaast valt het mij op dat er veel storingen zitten in de TIR6 grillflitsers.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #7061 Gepost op: 29 december 2012, 13:11:55
Die Transporter voert dagrijverlichting en geen normale verlichting. Vandaar dat de overige lampen en dus ook de achterlichten niet branden.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #7062 Gepost op: 29 december 2012, 13:24:50
Voor ook niet ;) Dat is de dagrijverlichting  ;)

Zit er geen knipperend groot licht op de nieuwe (politie) Transporters? Daarnaast valt het mij op dat er veel storingen zitten in de TIR6 grillflitsers.

Sinds de opbouw van de recentere voertuigen (Golf, Trapo en onopvallende voertuigen) weer door Honac wordt uitgevoerd hebben de KMar-voertuigen inderdaad de optie van knipperend groot licht. Alleen deze optie wordt er weinig gebruikt daar vele collega's het bestaan niet van weten, laat staan hoe ze het in werking stellen. In geval dat de optie van het knipperend licht wordt gebruikt worden de grill- of de dashboardflitsers buiten werking gesteld.

Maar is het een storing in de linker grillflitser of heeft dat met de frequentie te maken van de camera?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7063 Gepost op: 29 december 2012, 13:47:49
Sinds de opbouw van de recentere voertuigen (Golf, Trapo en onopvallende voertuigen) weer door Honac wordt uitgevoerd hebben de KMar-voertuigen inderdaad de optie van knipperend groot licht. Alleen deze optie wordt er weinig gebruikt daar vele collega's het bestaan niet van weten, laat staan hoe ze het in werking stellen. In geval dat de optie van het knipperend licht wordt gebruikt worden de grill- of de dashboardflitsers buiten werking gesteld.

Maar is het een storing in de linker grillflitser of heeft dat met de frequentie te maken van de camera?

Weet je zeker dat die flitsers in de grill worden uitgeschakeld? Bij ''ons'' gebeurd dat ook, echter door verkeerde bediening. Als je de KK knop indrukt én ingedrukt houdt tot je het relais hoort werkt alles (grill lampen én knipperende koplampen). Als je de KK knop eerst kort indrukt en vervolgens weer indrukt en ingedrukt houdt zijn inderdaad de grill-lampen uit en werkt het knipperend groot licht wel ;)

De beelden laten inderdaad een storing zien van een van de grill-flitsers. Iets wat opvallend vaak voorkomt de laatste tijd  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !




williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #7065 Gepost op: 30 december 2012, 17:01:30
20121230 A1 09144 Chopinlaan NKK
09-144 RAVU bij ongeval in Nijkerk GLD

En de OvDG 07801 voor de inzet met de traumahelikopter voor een rendes-vous
20121230 A1 09801 inzet Heli Hoevelaken


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #7066 Gepost op: 30 december 2012, 17:07:42
Sinds de opbouw van de recentere voertuigen (Golf, Trapo en onopvallende voertuigen) weer door Honac wordt uitgevoerd hebben de KMar-voertuigen inderdaad de optie van knipperend groot licht. Alleen deze optie wordt er weinig gebruikt daar vele collega's het bestaan niet van weten, laat staan hoe ze het in werking stellen. In geval dat de optie van het knipperend licht wordt gebruikt worden de grill- of de dashboardflitsers buiten werking gesteld.

Maar is het een storing in de linker grillflitser of heeft dat met de frequentie te maken van de camera?

Wat ik  me heb laten vertellen is dat de nieuwe Transporters, wanneer de verlichting op 'auto' staat (en brand) dat dan groot licht knipperen NIET inschakeld.. Heb het nog niet kunnen testen.


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #7067 Gepost op: 31 december 2012, 15:03:52
www.youtube.com/watch?v=HuR-7FddjGc

A1: Ambulance 20-144 is met spoed onderweg naar een ongeval op de oprit van de A58.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #7068 Gepost op: 31 december 2012, 15:18:52
www.youtube.com/watch?v=HuR-7FddjGc

A1: Ambulance 20-144 is met spoed onderweg naar een ongeval op de oprit van de A58.
Wat was er precies gebeurd dat de ambulance bij de weginspecteurs stopt?


rickje123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 426
    • Youtube
Reactie #7069 Gepost op: 31 december 2012, 16:53:03
Wat was er precies gebeurd dat de ambulance bij de weginspecteurs stopt?

Wat er precies gaande was is mijn ook niet bekent. Iets met een meneer in de auto, wat er gebeurd was weet ik niet.