Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721132 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #7140 Gepost op: 14 maart 2013, 00:07:10
@Peter, net voor de rotonde heeft hij tenminste drie kansen om "veilig" langs de geleider te gaan. Hij kiest ervoor om te stoppen wat voor onwetenden ook kan betekenen dat hij daar moet zijn. Een rijdend voertuig valt altijd nog meer op dan een stilstaand voertuig is mij altijd geleerd.

Vaak blijkt maar weer dat "men" weinig inzicht heeft. De twee voertuigen hadden op de toeleidende weg al kunnen stoppen tussen de twee vluchtheuvels. Dan had de Rapid Responder ook door kunnen rijden.
De Responder kon er gewoon langs meerdere keren, hij kiest ervoor om het niet te doen. Niet die gebruikers van de weg die de openingen wel zien de schuld geven van onoplettendheid van de HV bestuurder in dit geval.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #7141 Gepost op: 14 maart 2013, 00:18:06
Het verkeer werkt niet echt mee nee, maar die Rapid rijdt zichzelf wel vast..was niet nodig geweest, opties genoeg.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #7142 Gepost op: 14 maart 2013, 12:56:48
Wauw. Dat is toch wel de lelijkste sirene die ik in lange tijd gehoord heb! En dat rare witte flitsende balkje. Projectje van de (eerstejaars) kunstacademie ofzo?  :-\
dat witte flitsende balkje wat je benoem is een blauw balkje;)
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #7143 Gepost op: 14 maart 2013, 14:50:28
dat witte flitsende balkje wat je benoem is een blauw balkje;)
Correctie: Het zou moeten flitsen, het zou op moeten vallen en het zou blauw moeten zijn. De waarheid zit ergens in het midden ::)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #7144 Gepost op: 14 maart 2013, 23:17:48
Correctie: Het zou moeten flitsen, het zou op moeten vallen en het zou blauw moeten zijn. De waarheid zit ergens in het midden ::)

dat witte flitsende balkje wat je benoem is een blauw balkje;)

er is geen midden tussen blauw en wit  :D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


brwzav

  • Hulpverlenings fotograaf België (Vooral regio Zaventem - Brussel)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 467


guest14264

  • Gast
Reactie #7146 Gepost op: 16 maart 2013, 18:14:11
Tankautospuit 15-5530 Brandweer Delft

Toch grappig dat je afsluit met een brandweer wagen van 'ons' (Eindhoven)  ;D


Jeffrey161616

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #7148 Gepost op: 17 maart 2013, 20:47:30
http://www.youtube.com/watch?v=s8YKO6TGf0k

Dit is toch wel heel erg, ik tel al zeker 12 filmers en dan staan ze ook nog te zwaaien....  ::) Plaatsvervangende schaamte e050


HJ94

  • Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,351
Reactie #7149 Gepost op: 17 maart 2013, 20:51:37
http://www.youtube.com/watch?v=s8YKO6TGf0k

Dit is toch wel heel erg, ik tel al zeker 12 filmers en dan staan ze ook nog te zwaaien....  ::) Plaatsvervangende schaamte e050

Ha-ha. Typ nu eens TS 90-1 in op YouTube. Dan staan daar een stuk of wat filmpjes, allemaal met  "PRIMEUR" van dezelfde rit. Tsja, er kan er maar één de eerste zijn. In zo'n grote groep gaat dat wat lastig....