Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721179 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7230 Gepost op: 12 april 2013, 19:24:50
Blijft toch een aparte 3-toon  :) ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PingPong

  • Reanimatie / AED Bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,920
  • Burgerhulpverlener Harlingen e.o.
    • Scannernet
Reactie #7231 Gepost op: 12 april 2013, 23:17:52
Blijft toch een aparte 3-toon  :) ;)

Het was een 3-toon, 1 toontje afgehaald.. filmpje van mij waarop je 'm hoort:

A1 AMBULANCE 02-151 - De Hoop Harlingen
Harlingen, wereldstad! <3


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #7232 Gepost op: 13 april 2013, 02:24:44
Het probleem is dat je hier op een discussieforum zit, maar sommige mensen bij elke discussie gaan blaten 'wat is nou het probleem'. Met andere woorden, ja het gaat goed en misschien had ik het zelf ook wel zo gedaan in de praktijk. Maar mogen we er dan niet over praten ?  98uiye

Dat je op een discussieforum zit betekend niet automatisch dat je op alle slakken zout moet leggen.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7233 Gepost op: 13 april 2013, 12:40:55
Oh niet met iemand eens zijn is op alle slakken zout leggen, volgensmij snap je het niet helemaal. Ik ga hier verder niet op in, als je het er niet mee eens bent stuur je maar een PB!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #7234 Gepost op: 13 april 2013, 14:27:22
Oh niet met iemand eens zijn is op alle slakken zout leggen, volgensmij snap je het niet helemaal. Ik ga hier verder niet op in, als je het er niet mee eens bent stuur je maar een PB!  O0

Owjee! zelf openbaar roepen dat voertuigen waarschijnlijk zonder toestemming OGS voeren, aannames etc en als er een reactie komt moet het opeens per PM? Zie ik geen reden voor. Het is geen persoonlijke aanval maar een onderdeel van de discussie.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7235 Gepost op: 13 april 2013, 16:37:21
Beste Jos, laat mij jouw reactie citeren:

Dat je op een discussieforum zit betekend niet automatisch dat je op alle slakken zout moet leggen.

Ik mis hier de inhoud, volgensmij reageer je alleen op mij persoonlijk en vind je dat ik (in jouw ogen) onzinnig een discussie aan het voeren ben. Ik zie van jou geen enkel inhoudig argument.Vervolgens:

Owjee! zelf openbaar roepen dat voertuigen waarschijnlijk zonder toestemming OGS voeren, aannames etc en als er een reactie komt moet het opeens per PM? Zie ik geen reden voor. Het is geen persoonlijke aanval maar een onderdeel van de discussie.

Die laatste zin zie ik dus niet terug, immers jij verwijt mij dat ik een reactie geef op iets waar jij vindt dat geen reactie op moet komen. Vandaar dat ik je vraag om bij op of aanmerkingen aan mij een PM te sturen. Als je inmiddels inhoudelijk een reactie kunt geven zie ik die graag hier terug! Om je een voorzet te geven: Ja het is een aanname en ja dat heb ik er keurig naast gezet.
Nogmaals, je reageert puur op mij en niet inhoudelijk op de discussie vandaar dat ik een PM van je wil. Zullen we het dan nu ontopic houden? Dan zie ik je reactie graag tegemoet.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7236 Gepost op: 13 april 2013, 16:39:42
En het lijkt mij ook beter om gewoon weer ontopic te gaan. Eventuele andere zaken kunnen via de PM worden besproken, hier gaan we weer ontopic.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #7237 Gepost op: 13 april 2013, 18:25:27
Beste Jos, laat mij jouw reactie citeren:

Ik mis hier de inhoud, volgensmij reageer je alleen op mij persoonlijk en vind je dat ik (in jouw ogen) onzinnig een discussie aan het voeren ben. Ik zie van jou geen enkel inhoudig argument.Vervolgens:

Die laatste zin zie ik dus niet terug, immers jij verwijt mij dat ik een reactie geef op iets waar jij vindt dat geen reactie op moet komen. Vandaar dat ik je vraag om bij op of aanmerkingen aan mij een PM te sturen. Als je inmiddels inhoudelijk een reactie kunt geven zie ik die graag hier terug! Om je een voorzet te geven: Ja het is een aanname en ja dat heb ik er keurig naast gezet.
Nogmaals, je reageert puur op mij en niet inhoudelijk op de discussie vandaar dat ik een PM van je wil. Zullen we het dan nu ontopic houden? Dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Oke, dan stel ik het anders. Op basis van wat denk jij dat dit voertuig zonder toestemming OGS rijd? Ben benieuwd. Kan ik misschien nog wat leren.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7238 Gepost op: 13 april 2013, 18:42:43
Op basis van mijn eigen ervaring bij de politie. Wij krijgen niet vaak een toestemmingsrit (in onze regio), omdat wij er in dat geval wel snel willen zijn zetten we op drukke wegen, kruispunten en rotonde's blauw aan met geluid. Zodra we hier voorbij zijn gaat het geluid eraf en laten we alleen blauw nog aan (of schakelen dit ook uit).

Wanneer wij een toestemmingsrit hebben rijden we de gehele rit met blauw + geluid, het is dan onzinnig om dit steeds aan en uit te zetten.. we hebben de toestemming immers.
Voor heterdaadjes krijgen wij geen toestemming, dus dat is geen reden om snel het geluid uit te zetten.

Op het filmpje zie ik ze niet met OGS rijden, behalve bij de veranderende verkeerssituatie. Dit suggereert bij mij dus dat ze mogelijk geen toestemming hebben, maar wel snel TP willen zijn.
Zoals ik erbij heb gezet: puur een aanname, maar wel gefundeerd.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #7239 Gepost op: 13 april 2013, 19:02:15
De kans bestaat dat ik jou mijn excuses moet aanbieden. Ik wou al schrijven dat het voertuig de hele tijd rijd met OGS en dat je boxen wat harder moet zetten. Maar ik ben volgens mij 2 dingen door elkaar aan het halen. Jij hebt het over het filmpje van de politieauto???????  Ik zat nog in het verhaal van de hoogwerker van de brandweer : -)
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.