Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2720956 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

112NoordWestNL

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #9380 Gepost op: 19 juni 2015, 11:06:08
https://www.youtube.com/watch?v=MXAhtf0tmwQ
Verkeers Technische Begeleiding oefening met politie motoren en ambulance 13-380 [voorheen de 13-194] door Amsterdam & Ambulance 25-125 met spoed naar het VUMC Amsterdam


cornevdijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,777
Reactie #9381 Gepost op: 20 juni 2015, 13:34:34
 [URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?i


112 rotterdam-oost

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
Reactie #9382 Gepost op: 20 juni 2015, 18:41:02
https://www.youtube.com/watch?v=1Lf8Fr7huOM

Sta je dan met je motorbegeleiding gaat de slagboom weer niet open   :(


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #9383 Gepost op: 20 juni 2015, 21:13:11
Citaat van: 112 rotterdam-oost link=msg=1357223 date=1434818462
http://www.youtube.com/watch?v=1Lf8Fr7huOM

Sta je dan met je motorbegeleiding gaat de slagboom weer niet open   :(

Wat een k*t slagboom zeg, zie veel filmpjes waarop die niet open gaat...
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #9384 Gepost op: 20 juni 2015, 21:20:00
De beveiliging van het VUmc zit wel vaker te slapen kan ik uit ervaring vertellen ::)


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #9385 Gepost op: 20 juni 2015, 21:58:20
Weer mooie samenwerking politie + KMar  O0


Surveillanceteam

  • Gast
Reactie #9386 Gepost op: 20 juni 2015, 22:28:17
Ik zie het nut helemaal niet in van die slagboom....Er zijn zat andere oplossingen om gewone auto's daar weg te houden.....


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #9387 Gepost op: 21 juni 2015, 00:30:23
Ik heb bij de oude situatie zelfs gezien dat het zolang duurde voor de boom werd geopend, dat de chauffeur met hulp van de Chevy, de boom opende.
Is het niet mogelijk te maken  om de boom te openen mbv een transponder of C2000?


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #9388 Gepost op: 21 juni 2015, 01:44:44
Citaat van: Bert65 link=msg=1357266 date=1434839423
Ik heb bij de oude situatie zelfs gezien dat het zolang duurde voor de boom werd geopend, dat de chauffeur met hulp van de Chevy, de boom opende.
Is het niet mogelijk te maken  om de boom te openen mbv een transponder of C2000?
Heeft niets met de beveiliging te maken.
De transponder in samenwerking met de lussen in het wegdek reageren niet als er:
- teveel afval zit tussen de transponder en lussen
- teveel transponder zitten op een voertuig
- te snel of onder een verkeerde hoek wordt gereden over de lussen heen
- enz.
Het is en blijft techniek als er geen portier is die puur deze slagboom in de gaten houdt.
Bij het VU is de beveiliging verantwoordelijk voor alle taken tot de toegang, en een mens kan zijn focus maar hebben op 1 gesprek ook al wordt een urgentie met toeters en bellen aangemeld.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #9389 Gepost op: 21 juni 2015, 11:00:46
Citaat van: HIT link=msg=1357273 date=1434843884
Heeft niets met de beveiliging te maken.
De transponder in samenwerking met de lussen in het wegdek reageren niet als er:
- teveel afval zit tussen de transponder en lussen
- teveel transponder zitten op een voertuig
- te snel of onder een verkeerde hoek wordt gereden over de lussen heen
- enz.
Het is en blijft techniek als er geen portier is die puur deze slagboom in de gaten houdt.
Bij het VU is de beveiliging verantwoordelijk voor alle taken tot de toegang, en een mens kan zijn focus maar hebben op 1 gesprek ook al wordt een urgentie met toeters en bellen aangemeld.
Wel degelijk iets met de beveiliging te maken dus. Als er een ambu uit een andere regio komt zonder plaatselijke transponder, moet men er vanuit kunnen gaan dat de beveiliging oplet.

Transponders als VETAG etc. zijn zooo 2000. Wordt tijd dat er meer ziekenhuizen met KAR gaan werken. De kans op storingen is vele malen kleiner.