Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721134 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

goud3634

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197


s.ander

  • Gast
Reactie #1221 Gepost op: 27 september 2008, 20:25:25
Die gaat leuk over de rotonde! Die kent de regio zeker niet ;D

Ik zie niet wat die ambu chauffeur fout doet. Er rijdt een auto voor hem nog half op zijn rijbaan en dat deel van de rotonde waar hij overheen rijdt is gemaakt voor vrachtwagens met aanhangers, daar kan je dus prima overheen rijden. Als de ambu op de "echte" rijbaan moest blijven had hij niet door kunnen rijden van wege die auto voor hem. Zelf zou ik het ook zo gedaan hebben (maar dan met een brandweerwagen).

Sander


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #1222 Gepost op: 27 september 2008, 21:31:03
Ik zie niet wat die ambu chauffeur fout doet. Er rijdt een auto voor hem nog half op zijn rijbaan en dat deel van de rotonde waar hij overheen rijdt is gemaakt voor vrachtwagens met aanhangers, daar kan je dus prima overheen rijden. Als de ambu op de "echte" rijbaan moest blijven had hij niet door kunnen rijden van wege die auto voor hem. Zelf zou ik het ook zo gedaan hebben (maar dan met een brandweerwagen).

Sander

Ik zei ook niet dat het fout was ;)


s.ander

  • Gast
Reactie #1223 Gepost op: 27 september 2008, 21:54:49
Sorry, dan heb je verkeerd begrepen.
Wat bedoelde je dan met "die kent de regio niet"?

Sander


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1224 Gepost op: 29 september 2008, 11:15:36
Ik zie niet wat die ambu chauffeur fout doet. Er rijdt een auto voor hem nog half op zijn rijbaan en dat deel van de rotonde waar hij overheen rijdt is gemaakt voor vrachtwagens met aanhangers, daar kan je dus prima overheen rijden. Als de ambu op de "echte" rijbaan moest blijven had hij niet door kunnen rijden van wege die auto voor hem. Zelf zou ik het ook zo gedaan hebben (maar dan met een brandweerwagen).

Sander

Er had geen slachtoffer achterin moeten liggen. Die stuiterd lekker door de auto dan.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1225 Gepost op: 29 september 2008, 11:44:22
Maar goed, voor de zoveelste keer ... GAARNE ONTOPIC (en dus met het plaatsen van filmpjes)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #1226 Gepost op: 29 september 2008, 22:28:23


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #1227 Gepost op: 29 september 2008, 22:42:51


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #1228 Gepost op: 29 september 2008, 22:46:49
Daggie Amsterdam gedaan?

Nee maatje archief van afgelopen zomer hehe  ;D