Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715617 keer)

0 gebruikers (en 35 gasten bekijken dit topic.

112Duiven

  • Gast
Reactie #1630 Gepost op: 13 mei 2009, 23:10:54
Ik denk dat hij de middelste agent van de drie bedoeld, die heeft namelijk geen ''RWS'' hesje aan, maar een met twee simpele banen  ;)
jij snapt em ;D


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1631 Gepost op: 13 mei 2009, 23:16:35
het eerste van dienstwege verstrekte veiligheidsvestje...

goedkoop, licht... en erg ontvlambaar... lol geen succes dus... het is ook gewoon een hardloop vestje...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


112Duiven

  • Gast
Reactie #1632 Gepost op: 13 mei 2009, 23:27:17
wat ik ook wel mooi vind om te zien is, dat er een buitenlands persoon achter het stuur zit van de 2e ambulance.
op televisie zie je het wel eens bij trauma NL maar nooit zo met een baartje enz.
Absoluut niet negatief bedoeld dit hoor!!!!!, maar heb het nog nooit gezien namelijk zo.
Prachtig, en zeker ideaal in een regio als Amsterdam waar toch heel veel culturen wonen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1633 Gepost op: 13 mei 2009, 23:41:47
het eerste van dienstwege verstrekte veiligheidsvestje...

goedkoop, licht... en erg ontvlambaar... lol geen succes dus... het is ook gewoon een hardloop vestje...

Wij hebben van die stugge verkeersvesten, wit/oranje. Van die fluordingen. Voorheen met opdruk, op de achterkant; MBK. Nu zonder tekst. Verkeerspolitie gebruikt(e) deze ook.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #1634 Gepost op: 13 mei 2009, 23:51:16
wat ik ook wel mooi vind om te zien is, dat er een buitenlands persoon achter het stuur zit van de 2e ambulance.
op televisie zie je het wel eens bij trauma NL maar nooit zo met een baartje enz.
Absoluut niet negatief bedoeld dit hoor!!!!!, maar heb het nog nooit gezien namelijk zo.
Prachtig, en zeker ideaal in een regio als Amsterdam waar toch heel veel culturen wonen.

Ik ben hem tijdens mijn stage al een paar keer tegengekomen, ook makkelijk bij onwelle slachtoffers met zijn achtergrond.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #1635 Gepost op: 14 mei 2009, 11:14:51
Overigens heb je wel als eerste de nieuwe ambu van de GGD op de film  ;)

Nou, niet helemaal. 23/01/2009:



Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1636 Gepost op: 14 mei 2009, 11:37:14
wat ik ook wel mooi vind om te zien is, dat er een buitenlands persoon achter het stuur zit van de 2e ambulance.
op televisie zie je het wel eens bij trauma NL maar nooit zo met een baartje enz.
Absoluut niet negatief bedoeld dit hoor!!!!!, maar heb het nog nooit gezien namelijk zo.
Prachtig, en zeker ideaal in een regio als Amsterdam waar toch heel veel culturen wonen.



Zelfde gedachten hier :) meot bekennen dat ik wel even dacht: "huh?" gevolgd door: "cool!" :)


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1637 Gepost op: 14 mei 2009, 21:34:24
Ik ben hem tijdens mijn stage al een paar keer tegengekomen, ook makkelijk bij onwelle slachtoffers met zijn achtergrond.

Wat is zijn achtergrond?


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1638 Gepost op: 14 mei 2009, 22:45:12
13-177 onder begeleiding naar het ziekenhuis ;)

[/youtube]
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
Reactie #1639 Gepost op: 15 mei 2009, 12:31:21
Venture je bedoeld ibrahim ken hem is een coole gast om mee te werken verliest niet gauw zijn geduld werkt bij vza en zit daar al jaren