Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721215 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1670 Gepost op: 1 juni 2009, 14:16:55
Misschien een tip: Maak je filmpjes niet te lang. ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #1671 Gepost op: 1 juni 2009, 14:25:02
Ik vind de filmpjes mooi en niet echt te lang, maar het lijkt me wel een erg vervelende plek om je bluskleding aan te trekken in die kazerne, ergens in een hoekje achter de roldeur moet je aankleden en voor en door de kazerne  rennen naar het juiste voertuig ???   Is het bij jullie ook standaard dat er een boot aangekoppeld wordt ?  ???
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1672 Gepost op: 1 juni 2009, 14:27:36
Filmpje is qua tijd mss niet echt lang, maar om eerst ruim 2 minuten te kijken hoe de brandweermensen instappen vind ik een beetje lang. ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #1673 Gepost op: 2 juni 2009, 07:49:11
Filmpje is qua tijd mss niet echt lang, maar om eerst ruim 2 minuten te kijken hoe de brandweermensen instappen vind ik een beetje lang. ;)

Mwah er zit een balk onder waarmee je stukken kunt overslaan ;) .

Ik zelf vind dit soort filmpjes met opkomst ed wel leuk om te zien.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #1674 Gepost op: 2 juni 2009, 11:15:30
Leuk filmpje!

Vind het persoonlijk ook wat lang met het aankleden etc, maar dat is puur persoonlijk en verder niks mis mee. het is tenslotte de realiteid.
Viel me alleen op dat de WO met boot uitrukt en zonder aankomst. Je hebt waarschijnlijk uit meerdere filmpjes geknipt?
Verder ziet het er goed uit.  Ik vind het pas echt iritant worden als op de achtergrond van dit soort filmpjes muziek wordt gezet. Verschrikkelijk gewoon!

En tot slot... zeg eens tegen de de collega's dat ze meteen de verlichting van hun privevoertuig uitzetten als ze op de kazerne aankomen. Is zo vervelend als je van een flinke klus terug komt en je moet de auto nog aanduwen ;D ;D ;D
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #1675 Gepost op: 2 juni 2009, 11:28:53
Eerst rijdt de WO met de boot naar de jachthaven, daar gaat de boot te water en vervolgens rijdt de WO naar de dijk langs het Wolderwijd/Veluwemeer om zicht te hebben op de actie (en deze te coördineren)  O0
Een vriend van mij heeft inderdaad meerdere delen van deze uitruk gefilmd en achter elkaar gezet.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #1676 Gepost op: 3 juni 2009, 01:57:56
Eerst rijdt de WO met de boot naar de jachthaven, daar gaat de boot te water en vervolgens rijdt de WO naar de dijk langs het Wolderwijd/Veluwemeer om zicht te hebben op de actie (en deze te coördineren)  O0
Een vriend van mij heeft inderdaad meerdere delen van deze uitruk gefilmd en achter elkaar gezet.

Thanx!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #1677 Gepost op: 4 juni 2009, 00:03:59
Als de WO eerst de boot ergens heen moet brengen en dan pas verder gaat is dat niet een beetje erg kostbare tijd die verloren gaat.
Kan die boot niet door een ander voertuig gebracht worden.
Vind het persoonlijk nogal omslachtig!
ACH & HBT


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1678 Gepost op: 4 juni 2009, 05:36:24


Vincent156

  • Manschap A
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #1679 Gepost op: 4 juni 2009, 15:54:50
Als de WO eerst de boot ergens heen moet brengen en dan pas verder gaat is dat niet een beetje erg kostbare tijd die verloren gaat.
Kan die boot niet door een ander voertuig gebracht worden.
Vind het persoonlijk nogal omslachtig!

zal in de toekomst wel gebeuren door de nieuwe HV-1