Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721263 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #1750 Gepost op: 6 juli 2009, 21:36:13
Het klopt inderdaad niet. Mijn camera heeft 25 of meer frames per seconde, en zo snel flitsen die lampjes ook weer niet. Als ik het filmpje orgineel terug kijk flitsen ze wel gewoon de hele tijd. Het heeft er mee te maken dat ik me filmpjes exporteer als MPEG2 voor youtube. Als ik het filmpje exporteer naar AVI dan heb je het probleem niet. Ik weet alleen niet waarom het zo is.
Bij het exporteren heb je waarschijnlijk voor een lagere framerate 'gekozen' (het aantal frames (25) wordt dan bijvoorbeeld gedeeld door 2 zodat je 12,5 frames krijgt, waardoor als er een flits in het frame valt dat niet gesplitst wordt ook niet wordt getoond).


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1751 Gepost op: 6 juli 2009, 21:40:55
Ik vind het dan wel toevallig dat hij soms wel normaal knippert, en dan weer een hele tijd helemaal niet...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1752 Gepost op: 6 juli 2009, 21:51:59
Bij het exporteren heb je waarschijnlijk voor een lagere framerate 'gekozen' (het aantal frames (25) wordt dan bijvoorbeeld gedeeld door 2 zodat je 12,5 frames krijgt, waardoor als er een flits in het frame valt dat niet gesplitst wordt ook niet wordt getoond).

Bedankt Glenn. Ik zie het nu ook. In volgende filmpjes zullen ze wel gewoon lekker flitsen zoals het hoort. O0
Als het goed is
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Glenn2

  • Gast
Reactie #1753 Gepost op: 6 juli 2009, 23:10:08
Ik vind het dan wel toevallig dat hij soms wel normaal knippert, en dan weer een hele tijd helemaal niet...
Omdat de flitser nooit exact op dezelfde tijden flitst. Die afwijking zie je met je eigen ogen niet, maar aangezien de tijden tussen de 25 frames wél exact zijn kan het zijn dat je soms een hele hoop flitsen mist.


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1754 Gepost op: 6 juli 2009, 23:46:32


Probleem opgelost! O0 Bedankt!
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #1755 Gepost op: 7 juli 2009, 23:43:39

Ze flitsen er lekker op los!  8)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland




Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #1757 Gepost op: 13 juli 2009, 16:55:51
Ik heb een stilstaand beeld met alleen geluid?


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1758 Gepost op: 13 juli 2009, 17:47:28
Ik niet...


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #1759 Gepost op: 13 juli 2009, 18:25:39
Ik heb een stilstaand beeld met alleen geluid?
Nog een tweede keer starten  wil soms helpen....