Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721238 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Glenn2

  • Gast
Reactie #1960 Gepost op: 1 oktober 2009, 10:28:02
Die combinatie valt wel goed op zeg!

Overigens dacht ik dat reclame van zorgverzekeraars op ambu's niet meer gedaan werd?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #1961 Gepost op: 1 oktober 2009, 13:20:52
En toch vind ik het nog steeds niet kunnen dat er met die sirene's gereden wordt....  :-\ (wordt blijkbaar niks aan gedaan...)


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #1962 Gepost op: 1 oktober 2009, 13:23:04
En toch vind ik het nog steeds niet kunnen dat er met die sirene's gereden wordt....  :-\ (wordt blijkbaar niks aan gedaan...)
En dit is niet eens Leeuwarden waar we al die filmpjes van gezien hebben. Dit is voor het eerst dat ik zie dat een andere regio ook met die andere tonen rijdt.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Hengelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #1963 Gepost op: 1 oktober 2009, 14:28:16
En dit is niet eens Leeuwarden waar we al die filmpjes van gezien hebben. Dit is voor het eerst dat ik zie dat een andere regio ook met die andere tonen rijdt.

klopt, aan de straat te zien is dat de Gronausestraat in Glanerbrug (bij Enschede) O0

en ik heb hem al vaker gehoord in Enschede
Roakmelders redt leamens.  ieleu loat oe toch nig ver(r)assen?  www.fototeamtwente.nl  Op alle foto's die ik heb geplaats zit copyright


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #1964 Gepost op: 1 oktober 2009, 15:48:14
Persoonlijk vormt het voeren va die Amerikaanse sirenes voor mij geen probleem, ook al zijn ze dan misschien verboden.
Who cares, als je maar gezien en gehoord wordt, dat is het belangrijkste


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #1965 Gepost op: 1 oktober 2009, 16:06:31
Die combinatie valt wel goed op zeg!

Overigens dacht ik dat reclame van zorgverzekeraars op ambu's niet meer gedaan werd?
er zijn meer regio's waar je dat ziet hoor  ;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1966 Gepost op: 2 oktober 2009, 01:22:47
Hier in Twente worden zelfs Franse en Italiaanse ambulancesirene`s gebruikt...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #1967 Gepost op: 2 oktober 2009, 09:19:40
Moet je dan ook aan de kant gaan als er een ambu met Franse/Italiaanse/Amerikaanse sirene komt aan gereden?
Volgens mij zijn er richtlijnen qua sirene toch ???


Bart S

  • Gast
Reactie #1968 Gepost op: 2 oktober 2009, 10:10:53
En toch vind ik het nog steeds niet kunnen dat er met die sirene's gereden wordt....  :-\ (wordt blijkbaar niks aan gedaan...)

Je gaat ze juist steeds meer tegenkomen. Hier in de buurt schijnen ze ook al gesignaleerd te zijn ;)


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1969 Gepost op: 2 oktober 2009, 10:45:59
Zullen we weer terug gaan naar de filmpjes? En de discussie over de sirenes in een daarvoor bestemd topic te voeren? b.v. http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,6545.0.html