Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2720934 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2010 Gepost op: 14 oktober 2009, 21:49:58

Het wegdek is net een week geleden opnieuw geasfalteerd. ::)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2011 Gepost op: 17 oktober 2009, 16:31:07
17/10/09 WO- Harderwijk uitgerukt voor 3 personen te water Wolderwijd HARD

Duikers Harderwijk onderweg naar:

p2kflex
13:25:10 17-10-09GROUP-1PRIO 1 Waterongeval (Inzet Te Water: persoon te water) : WOLDERWIJD L HARD 42571 KNRM7451
0800096KNRM Elburg (Bemanning Orca)
0800175BRW Harderwijk (Bevelvoerder)  

   ........
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


guest6532

  • Gast
Reactie #2013 Gepost op: 17 oktober 2009, 17:19:23
Duikers Harderwijk onderweg naar:

p2kflex
13:25:10 17-10-09GROUP-1PRIO 1 Waterongeval (Inzet Te Water: persoon te water) : WOLDERWIJD L HARD 42571 KNRM7451
0800096KNRM Elburg (Bemanning Orca)
0800175BRW Harderwijk (Bevelvoerder)  

   ........
Bij het Dolfinarium, waar die BRW boot vaart, heb ik ook een keer gevaren. Is best een gemeen stuk, breed en diep :-\


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2014 Gepost op: 17 oktober 2009, 17:31:23
Bij het Dolfinarium, waar die BRW boot vaart, heb ik ook een keer gevaren. Is best een gemeen stuk, breed en diep :-\

Hoor ik van meer mensen inderdaad, ik vaar zelf niet dus zal het niet weten maar ik hoor van meerdere mensen dat er een paar gevaarlijke plekken en veradelijke hoeken zijn op het wolderwijd
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


guest6532

  • Gast
Reactie #2015 Gepost op: 17 oktober 2009, 20:52:42
Ik ben van Joure naar Spaarndam gevaren, leuk tochtje :) Ik heb er niet gezwommen o.i.d, maar als je daar als drenkeling ligt kan je een groot probleem hebben om aan de kant te komen, gezien de breedte. Leuk filmpje btw O0 Hoe heb je dat gedaan met verschillende shots van die WO-wagen? Heb je diverse mensen in dienst? ;)


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2016 Gepost op: 17 oktober 2009, 20:57:34
Ik ben van Joure naar Spaarndam gevaren, leuk tochtje :) Ik heb er niet gezwommen o.i.d, maar als je daar als drenkeling ligt kan je een groot probleem hebben om aan de kant te komen, gezien de breedte. Leuk filmpje btw O0 Hoe heb je dat gedaan met verschillende shots van die WO-wagen? Heb je diverse mensen in dienst? ;)

Ja inderdaad, dankjewel! Haha die opmerking heb ik van vele youtube gebruikers gehad  ;D Nee ik maak die filmpjes in me eentje.. harderwijk word op dit moment nogal open gegraven dus als ik snel fiets kan ik hem nog een keer filmen, daarna brengt de bus de boot naar de jachthaven en kan ik tussendoor via een fietspad op 2 locaties filmen terwijl de bus om moet rijden  O0 :D
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2017 Gepost op: 17 oktober 2009, 21:27:49
Bij het Dolfinarium, waar die BRW boot vaart, heb ik ook een keer gevaren. Is best een gemeen stuk, breed en diep :-\

Gelukkig is men er daar redelijk voor uitgerust. Je hebt de Reddingsbrigade Veluwemeer (thv Harderwijk), KNRM Elburg, BRW boot Harderwijk, BRW boot Elburg, de BRW boot Zeewolde en evt nog de BRW boot Nijkerk die allemaal vrij snel ter plaatse kunnen zijn.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2018 Gepost op: 17 oktober 2009, 21:30:35
Gelukkig is men er daar redelijk voor uitgerust. Je hebt de Reddingsbrigade Veluwemeer (thv Harderwijk), KNRM Elburg, BRW boot Harderwijk, BRW boot Elburg, de BRW boot Zeewolde en evt nog de BRW boot Nijkerk die allemaal vrij snel ter plaatse kunnen zijn.

Ja dat is zeker zo, ook heb je Almere en bunschoten nog.  O0 Flevoland allarmeerd eigenlijk altijd direct harderwijk / elburg / zeewolde / KNRM elburg
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


FF_holland

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 869
  • Leuk forum!
Reactie #2019 Gepost op: 17 oktober 2009, 21:32:13
Jullie vergeten er een paar >:( BRV Dronten (281) is vandaag ook gealarmeerd, net als de Reddingsbrigade Biddinghuizen.

Maar goed, we gaan ontopic. En wel met twee filmpjes van mezelf  ;)

WO 571 prio 1 bij de werkzaamheden aan de N302 (gefilmd met telefoon)

Eerste filmpje van de NIEUWE 82 (Mercedes Sprinter)