Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715599 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #2481 Gepost op: 6 februari 2010, 17:47:49
kunnen idd ook gewoon kapot zijn lijkt me.
vind alleen dat die Ambulance's met die nieuwe sirene er kwa lichtbalk ook niet op vooruit gaan.
alleen een stom led knipperlampje.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2482 Gepost op: 6 februari 2010, 21:22:16
Hier van mijn kant de dagje almere, de Eindcompilatie05/02/10 Dagje Almere verschillende ambulance's en de MICU van VZA Amsterdam met spoed onderweg.
Staat daar op 0:38 nou serieus iemand met een Brandweer fotograaf "www.brandweerharderwijk.nl" jas te filmen? Ben benieuwd of dat wel rechtmatig gedragen wordt ::) :(
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #2483 Gepost op: 6 februari 2010, 21:37:09
Staat daar op 0:38 nou serieus iemand met een Brandweer fotograaf "www.brandweerharderwijk.nl" jas te filmen? Ben benieuwd of dat wel rechtmatig gedragen wordt ::) :(

Fotograaf met VIDEOcamera ;) vind ik ook altijd wel goede combi ;) en je staat in Almere, wat doe je dan met een jas aan voor Harderwijk?? :P :D


Misschien kan een mod, deze discussie een apart topic geven of is die er al??


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #2484 Gepost op: 6 februari 2010, 21:39:17
Staat daar op 0:38 nou serieus iemand met een Brandweer fotograaf "www.brandweerharderwijk.nl" jas te filmen? Ben benieuwd of dat wel rechtmatig gedragen wordt ::) :(

Maar als het 'zijn' site is, wat is er dan mis mee?

Hij geeft zich wel uit als brandweer fotograaf, dat vind ik niet kloppen.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2485 Gepost op: 6 februari 2010, 21:49:15
Die jas is al zo oud als me ID-kaart.. ik draag het omdat hij lekker zit.. heb al gekeken of ik ik wat tekst eraf kan laten halen maar dat is niet mogelijk, tja ik kan er wel tape overheen plakken maar dat ziet er ook niet uit.. Nog nooit problemen mee gehad integendeel zelfs. Tja als een van jullie zich er aan ergert jammer dan.. ik ga hem daar echt niet voor in de kast laten hangen  ;)

Trouwens ik ben ook allang weg bij die website :) maar mij intresseerd het me niet.. ik ga die jas echt niet weggooien. O0
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2486 Gepost op: 6 februari 2010, 22:00:38
Nee ik snap het en het is ook niet zo zeer bedoelt om het dragen van, maar uit een andere zaak weten we dat het verboden is, of je het nu wel of niet bewust draagt als zijnde 'ik ben een HV'er'. :) Ik dacht, ik merk het eventjes op... stukje inlichten richting mede-fotografen ;)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #2487 Gepost op: 6 februari 2010, 22:02:03
Die jas is al zo oud als me ID-kaart.. ik draag het omdat hij lekker zit.. heb al gekeken of ik ik wat tekst eraf kan laten halen maar dat is niet mogelijk, tja ik kan er wel tape overheen plakken maar dat ziet er ook niet uit.. Nog nooit problemen mee gehad integendeel zelfs. Tja als een van jullie zich er aan ergert jammer dan.. ik ga hem daar echt niet voor in de kast laten hangen  ;)

Trouwens ik ben ook allang weg bij die website :) maar mij intresseerd het me niet.. ik ga die jas echt niet weggooien. O0

Als jij net een nieuwe ID-Kaart hebt, dan is die jas nog niet zo oud ;) (nee dat is flauw), maar jij zegt dat je die jas erg lekker vind zitten. Kan ik mij voorstellen, maar vind nog geen om je dan 'uit te geven' als brandweerfotograaf, terwijl je dat absolut niet meer ben. En zoals je zelf al zegt ook geen eens meer voor die site werkt! Ik heb ook wel eens een paar schoenen gehad wat ik enorm lekker vond zitten, maar echt zo afgetrapt waren dat ze gewoon niet meer te tonen waren. En dan moet je ondanks ze zo lekker zitten toch een andere bestemming geven!


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #2488 Gepost op: 6 februari 2010, 22:05:29
Nee ik snap het en het is ook niet zo zeer bedoelt om het dragen van, maar uit een andere zaak weten we dat het verboden is, of je het nu wel of niet bewust draagt als zijnde 'ik ben een HV'er'. :) Ik dacht, ik merk het eventjes op... stukje inlichten richting mede-fotografen ;)

oh oh gaan we weer hoevaak zijn dit soort discussies niet op dit forum geweest?  ??? :-\
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2489 Gepost op: 6 februari 2010, 22:06:49
Nee ik snap het en het is ook niet zo zeer bedoelt om het dragen van, maar uit een andere zaak weten we dat het verboden is, of je het nu wel of niet bewust draagt als zijnde 'ik ben een HV'er'. :) Ik dacht, ik merk het eventjes op... stukje inlichten richting mede-fotografen ;)

Ja prima, maar zo is het zeker niet.. ik ben geen hulpverlener en dat weten de meeste ook. Als het daadwerkelijk verboden is dan moet de politie oid maar naar me toekomen maar dat is de afgelopen jaren nog niet gebeurd. tot die tijd blijf ik hem lekker dragen.

Misschien kan een mod, deze discussie een apart topic geven of is die er al??

Een eigen topic is niet nodig hoor, dan is de kans groot dat het '' Het grote TAS-226 met brandweerjas afkraaktopic'' word en als je er opmerkingen over hebt ontvang ik ze graag via pm.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl