Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721164 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #2500 Gepost op: 8 februari 2010, 16:42:31
Zeker een mooi filmpje!  O0  En gewoon nog lekker die oude sirene, moet je eens horen hoe duidelijk dat die is. Beter als de nieuwe!   ;)

Wij rijden met beiden, de oude 'hoge' klinkt veel mooier, maar de nieuwe is VEEL effectiever. Mensen gaan echt merkbaar eerder aan de kant :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2501 Gepost op: 8 februari 2010, 16:55:25
Wij rijden met beiden, de oude 'hoge' klinkt veel mooier, maar de nieuwe is VEEL effectiever. Mensen gaan echt merkbaar eerder aan de kant :)

Wij ook, ervaringen 100% het tegen over gestelde ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2502 Gepost op: 8 februari 2010, 17:04:54
06/02/10 Rookdetectie Bouw en Infrapark Ceintuurbaan Harderwijk

01:22u snachts en toch weer lekker met sirene...  ;D
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #2503 Gepost op: 8 februari 2010, 18:28:24
[ commentaar modus aan ] Tis maar wat je lekker vind. Ik zou er helemaal gestoord van worden als ik daar in de buurt van de kazerne zou wonen of langs de meest gebruikte route.
Onnodig om 's nachts continu met sirene aan te rijden....

Politie en ambu doen dat echt een stuk minder ( althans in de regio waar ik werk en de regio waar ik woon )
Tuurlijk, ik weet hoe het zit met de voorwaarden voor het 'zijn' van een voorrangsvoertuig.
Blauwe lampjes ruim voldoende 's nachts... [ commentaar modus uit ]


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #2504 Gepost op: 8 februari 2010, 20:43:19
01:22u snachts en toch weer lekker met sirene...  ;D

Hee, bekend terrein... ;D
Nu weet ik dat de rookmelders daar direct boven de badkamerdeuren hangen (hotel) en dat er overal waarschuwingen hangen vooral de badkamerdeur dicht te doen tijdens het douchen. Maar dat wordt nogal eens vergeten daar... :-X

Ook niet echt over nagedacht natuurlijk, over de plek van de melders.. (mocht de melding van een andere locatie komen op het Bouw-Infra terrein, heb ik niets gezegd!)  ;)


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #2505 Gepost op: 8 februari 2010, 22:48:00
kan het niet laten:
Tja ambu en politie doen het voor hun dagelijkse werk vrijwillige brandweer heeft af en toe eens een ritje en dan verschilt de chauffeur ook nog eens regelmatig en iedereen wil toch graag met SIRENES rijden.
ACH & HBT


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2506 Gepost op: 9 februari 2010, 01:11:22
Hee, bekend terrein... ;D
Nu weet ik dat de rookmelders daar (KNIP) (mocht de melding van een andere locatie komen op het Bouw-Infra terrein, heb ik niets gezegd!)  ;)

Tja de jongeren, die daar zijn om hun vak te leren kunnen op vrijdag/zaterdagnacht ook aardig losgaan.. en dat kan in het centrum maar ook op het terrein, en in de gebouwen  ;D Gelukkig ongeveer altijd loos! En tja.. brandweer harderwijk doet dat eigenlijk altijd.. sirene rijden.. ook snachts en ook als iedereen ligt te slapen.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2507 Gepost op: 9 februari 2010, 11:21:12
Volgens mij loopt er in het rode gedeelte al een hele tijd een discussie over dit onderwerp, dus kunnen we hier weer verder met filmpjes  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #2508 Gepost op: 9 februari 2010, 15:03:13
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #2509 Gepost op: 9 februari 2010, 23:18:43

Youtube: 112Velserbroek

Vanaf 0:50 zie je de 12-802 (First Responder). Het voertuig heeft een drietonige sirene. Ik dacht dat die alleen werden gebruikt op voertuigen die geschikt zijn om patiënten mee te vervoeren. Of heb ik het mis? ::)
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland