Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715720 keer)

0 gebruikers (en 53 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #3100 Gepost op: 10 juni 2010, 11:46:24
Oud filmpje uit 2007, gemaakt toen we terug reden van het kijken naar de finish van een Tour de France etappe in Montpellier. Een stoet politiebusjes van de Franse nationale politie rijdt met prio 1 om zo de file langs te kunnen... (video doorspoelen naar 04:46)

Tour de France: Reclamecaravaan + wielrenners Montpellier
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #3101 Gepost op: 10 juni 2010, 13:29:34
Het is trouwens niet de nationale politie dat is in Frankrijk de Gendarmerie. Dit is de CRS, de Compagnies Républicaines de Sécurité. Vergelijkbaar met bij ons de Mobiele Eenheid alleen dan full-time. Soort mix tussen politie en marechaussee.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.




Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #3103 Gepost op: 10 juni 2010, 17:48:04

Voor het eerst de ambulancemotor uit Friesland gefilmd! Hier is hij samen met de *NIEUWE* Solo-ambulance / Rapid-Responder Heerenveen onderweg.. Vind de sirene bij de motor niet zo passen als ik eerlijk ben.. ;)


Ricardo van der Vegt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #3104 Gepost op: 10 juni 2010, 17:52:20
Vind de sirene bij de motor niet zo passen als ik eerlijk ben.. ;)

Haha, inderdaad. Daar hadden ze beter zo'n sirene als die ze op de 02-137 hebben kunnen zetten.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #3105 Gepost op: 10 juni 2010, 18:30:04
Is dat systeem wat radio's uitschakelt toevallig ook te horen in de video? Ik meen wel zoiets te horen...
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3106 Gepost op: 10 juni 2010, 18:59:25
Is dat systeem wat radio's uitschakelt toevallig ook te horen in de video? Ik meen wel zoiets te horen...
De Flister? No offence, maar zoals je radio538 niet kunt horen (althans, niet zonder radio) kun je als het goed is de Flister ook niet horen  O0


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #3107 Gepost op: 10 juni 2010, 21:40:16
Is dat systeem wat radio's uitschakelt toevallig ook te horen in de video? Ik meen wel zoiets te horen...
Nee, niet op alle ambulances hier zit een Flister, als deze er een heeft hoort er een stikker achterop de ambulance te zitten meende ik.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #3108 Gepost op: 11 juni 2010, 01:23:03
Over die sticker is correct.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #3109 Gepost op: 11 juni 2010, 08:48:11
ik dacht dat maar 2 ambulances in groningen de flister gebruiken als proef, verder nog 2 Tassen en ik dacht in brabant 2 KLPD auto's, een van die ambulance's is die met die engelse sirene