Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715730 keer)

0 gebruikers (en 56 gasten bekijken dit topic.

Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #3280 Gepost op: 20 juli 2010, 22:38:59
Tja dat had idd gekunt maar dan staat hij daar als 5e te staan en te kijken naar niks gezien het aantal mensen wat er al om heen staat.
ACH & HBT


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #3281 Gepost op: 20 juli 2010, 23:17:53
:-\ Tsja vind het ook een beetje cru dat jij zo vlak bij je hobby (het filmen van ambu's) staat uit te oefenen terwijl familie? vrienden? kennisen? 10 meter verderop bij een onwel slachtoffer zitten....
Ik persoonlijk zou dat behoorlijk vervelend vinden.... misschien kan je de volgende keer om de hoek gaan staan?  :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Reactie #3282 Gepost op: 20 juli 2010, 23:21:20
Het verontwaardigde mij eerst dat je bij een ammoniakalarm aan de poort gaat staan wachten op de brandweer. ::)
Maar gezien de naam van het bedrijf zal je hopelijk wel weten wat je doet. O0

Brandweer stapt zelf ook uit zonder ademlucht, en die staan toch een stukje dichterbij..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3283 Gepost op: 20 juli 2010, 23:24:27
Brandweer stapt zelf ook uit zonder ademlucht, en die staan toch een stukje dichterbij..

Ja ... En voor het zelfde geld had het wel raak geweest, hadden ze uitgestapt mét ademlucht en stonden de overige hulpverleners uit de wind en uit het zicht ....  0021
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #3284 Gepost op: 20 juli 2010, 23:42:25
Ja ... En voor het zelfde geld had het wel raak geweest, hadden ze uitgestapt mét ademlucht en stonden de overige hulpverleners uit de wind en uit het zicht ....  0021

Tja, in dat geval zouden er ook niet 4 man van het bedrijf bij de poort staan wachten. en trouwens is de plek waar men ammoniak gebruikt in dit bedrijf goed afgesloten, ontsnapping hier is bijna onmogelijk. maar dat is een ander verhaal.

Laten we overigens wel realistisch blijven. het betreft hier een OMS melding.


Buiten dat om was er al een tankautospuit terplaatse (6 man zonder ademlucht) voordat het filmen begon.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #3285 Gepost op: 20 juli 2010, 23:47:09
:-\ Tsja vind het ook een beetje cru dat jij zo vlak bij je hobby (het filmen van ambu's) staat uit te oefenen terwijl familie? vrienden? kennisen? 10 meter verderop bij een onwel slachtoffer zitten....
Ik persoonlijk zou dat behoorlijk vervelend vinden.... misschien kan je de volgende keer om de hoek gaan staan?  :)
Ik zou uberhout niet filmen, wat moet die familie wel niet denken.Gaat ook om respect wat je moet hebben voor andere mensen vind ik


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #3286 Gepost op: 20 juli 2010, 23:50:49
Ik zou uberhout niet filmen, wat moet die familie wel niet denken.Gaat ook om respect wat je moet hebben voor andere mensen vind ik

Dan kan je netzo goed nooit filmen want een ambulance of een brandweervoertuig gaan niet voor hun lol met spoed rijden. Als deze jongeman gewoon om de hoek was gaan staan uit het zicht van het slachtoffer en de mensen die er omheen staan was er niks aan de hand geweest (misschien had hij eerst wel even die kant op kunnen gaan om te vragen of hij nog kon helpen?) Op de locatie waar hij nu stond vind ik inderdaad ook best respectloos.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #3287 Gepost op: 21 juli 2010, 02:06:03
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


Aram Mukanay

  • Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,067
Reactie #3288 Gepost op: 21 juli 2010, 21:44:25
Adviseur Risicobeheersing / Informatiemanager ROT bij Brandweer en Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland


samabith

  • Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 154
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #3289 Gepost op: 21 juli 2010, 21:50:35