Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721032 keer)

0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.

Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3350 Gepost op: 7 augustus 2010, 18:24:18


Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3351 Gepost op: 7 augustus 2010, 19:58:08


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Reactie #3352 Gepost op: 7 augustus 2010, 22:27:13
Zal ik een opmerking maken over het in brandweer kleding gaan filmen met zijn 10e?

10 man? Ik zie er anders maar 4 staan dus je kan overdrijven, en maar 1 van die mensen heeft een brandweer jas aan. (laaste filmpje)  ;)
En ja, ik ben benieuwd wat jij te zeggen hebt over diegene die brandweer kleding dragen terwijl ze niet werkzaam zijn als brandweerman/vrouw.  O0

Mvg. Roy
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3353 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:09:15
10 man? Ik zie er anders maar 4 staan dus je kan overdrijven, en maar 1 van die mensen heeft een brandweer jas aan. (laaste filmpje)  ;)
En ja, ik ben benieuwd wat jij te zeggen hebt over diegene die brandweer kleding dragen terwijl ze niet werkzaam zijn als brandweerman/vrouw.  O0

Mvg. Roy

Omdat mensen verwachten dat hij iets kan als zijnde brandweerman, maar niet verder komt dan het indrukken van een knopje op zijn camera.

Tipje: loop er niet mee in Almere, zijn de echte brandweermannen en vrouwen totaal niet van gediend.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #3354 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:24:02
Omdat mensen verwachten dat hij iets kan als zijnde brandweerman, maar niet verder komt dan het indrukken van een knopje op zijn camera.

Tipje: loop er niet mee in Almere, zijn de echte brandweermannen en vrouwen totaal niet van gediend.
Wie is er wel van gediend? Het is toch niets anders dan je voordoen als iemand die je niet bent? Laat ze dat maar een strafbaar feit maken! Dan kan ik net zo goed ook overdag een t shirt aantrekken met ambulance d`r op.. :-\
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3355 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:27:29
Wie is er wel van gediend? Het is toch niets anders dan je voordoen als iemand die je niet bent? Laat ze dat maar een strafbaar feit maken! Dan kan ik net zo goed ook overdag een t shirt aantrekken met ambulance d`r op.. :-\
Ja, als je zoiets gaat verbieden kan je net zo goed alle camouflage kleding verbieden want men kan gaan denken dat je een militair bent.. ???


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #3356 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:28:51
Ja, als je zoiets gaat verbieden kan je net zo goed alle camouflage kleding verbieden want men kan gaan denken dat je een militair bent.. ???
Die kleding is al zo ingeburgerd dat iedereen het verschil wel ziet. Iemand in brandweerkleding, die geen brandweerman is, niet.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


Dunedain

  • Ambu CH, Verpleegkundige op SEH, MKA centralist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
Reactie #3357 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:29:39
Ja, als je zoiets gaat verbieden kan je net zo goed alle camouflage kleding verbieden want men kan gaan denken dat je een militair bent.. ???

Niet mee eens, op camouflagekleding staat geen tekest, op ambu of brandweerkleding wel, dat is een duidelijk verschil.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #3358 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:33:27
Niet mee eens, op camouflagekleding staat geen tekest, op ambu of brandweerkleding wel, dat is een duidelijk verschil.
Kijk dan maar eens goed bij een leger dumpstore, genoeg waar wel tekst op staat ;)


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #3359 Gepost op: 7 augustus 2010, 23:38:12