Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2720952 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3590 Gepost op: 27 september 2010, 13:06:21
Een aantal voertuigen die ter plaatse komen bij een ongeval met de tram in Rotterdam:

PRIO 1 AL211 TS311 (HV221) OD201, DHV 2e Middelandsestraat ROTTERDAM HV: TRAM


Een aantal voertuigen van bovenaf gefilmd onderweg naar een AED inzet in Rotterdam:

PRIO 1 (TS211) OD201 politie wijkteam Ambu 17-102 AED-INZET Rotterdam


Twee ambulance motoren opzoek naar de goeie ingang bij NS station Blaak in Rotterdam. Eén van de twee motorrijders was een stagiaire:

A1 Ambu 17-320, 17-321 onwel NS Blaak Rotterdam
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3591 Gepost op: 27 september 2010, 13:27:57
Een ambulance vertrekt vanaf post Laak naar een ongeval in Den Haag, even later ging ook de motor naar deze melding toe:

A1 Ambu 15-102, Motor 15-383 ongeval Den Haag


De sirene is er niet ondergeplakt voor de duidelijkheid. Het geluid klopt niet helemaal door een fout met het programma volgens mij.  ;)
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3592 Gepost op: 27 september 2010, 13:29:55
Zaterdag een bezoek gebracht bij de brandweer Enschede toen ze na tien minuten al een uitruk hadden:

PRIO 1 AUTOMATISCH ALARM BRUGGERBOSCH: GRONAUSESTRAAT 752: ENSCHEDE 4232RES 4131EHP 4151EHP 4091OTW


Helaas schrok ik een beetje van die harde sirene!  :P
Brandweer Papendrecht


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #3593 Gepost op: 27 september 2010, 17:25:09
&hd=1

Mooi om te zien dat men zo samen kan optreden!
Die KMAR voertuigen hebben bewust een andere toon ivm mogelijk inzet in het buitenland?



Zaterdag een bezoek gebracht bij de brandweer Enschede toen ze na tien minuten al een uitruk hadden:

PRIO 1 AUTOMATISCH ALARM BRUGGERBOSCH: GRONAUSESTRAAT 752: ENSCHEDE 4232RES 4131EHP 4151EHP 4091OTW


Helaas schrok ik een beetje van die harde sirene!  :P



Mooi filmpje en gelukkig schrok je van de harde sirene, daar is tie immers voor! ;)


Nico_B

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #3594 Gepost op: 27 september 2010, 18:39:44
Zaterdag een bezoek gebracht bij de brandweer Enschede toen ze na tien minuten al een uitruk hadden:

PRIO 1 AUTOMATISCH ALARM BRUGGERBOSCH: GRONAUSESTRAAT 752: ENSCHEDE 4232RES 4131EHP 4151EHP 4091OTW


Helaas schrok ik een beetje van die harde sirene!  :P

ach dat zijn wij al gewend  998765 998765
Groet Nico_B


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3595 Gepost op: 27 september 2010, 20:59:41
Twee verschillende spoedtransporten komen binnen een kwartier aan bij het Erasmus MC in Rotterdam:

2 X SPOEDTRANSPORT (BINNEN 15 MIN) VP1681 20-107 LFL02 EN VP1681 17-126 RICHTING HET EMC ROTTERDAM


Het ene spoedtransport was net binnen toen het andere spoedtransport al op weg was richting het EMC.
De verkeerspolitie reed hen toen tegemoet en heeft hen het laatste stuk door de stad nog begeleid.
Brandweer Papendrecht


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #3596 Gepost op: 27 september 2010, 21:53:10
Twee verschillende spoedtransporten komen binnen een kwartier aan bij het Erasmus MC in Rotterdam:
...
Het ene spoedtransport was net binnen toen het andere spoedtransport al op weg was richting het EMC.
De verkeerspolitie reed hen toen tegemoet en heeft hen het laatste stuk door de stad nog begeleid.

Kost aardig wat mankracht om het verkeer te regelen, maar met zoveel verkeer op drukke kruispunten goede zaak. Wat me wel opvalt dat er maar 1 agente een geel hesje aan heeft, de rest niet. Ik waag mezelf liever niet zonder herkenbare kleding op de openbare weg om verkeer te regelen, en in de meeste auto's van de politie zijn dacht ik gewoon hesjes aanwezig. Correct me if i'm wrong.

bij de weg, jammer dat ik zover weg woon, zeker interessant om een keer te zien hoe het geheel er aan toe gaat  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3597 Gepost op: 27 september 2010, 22:34:08
Kost aardig wat mankracht om het verkeer te regelen, maar met zoveel verkeer op drukke kruispunten goede zaak. Wat me wel opvalt dat er maar 1 agente een geel hesje aan heeft, de rest niet. Ik waag mezelf liever niet zonder herkenbare kleding op de openbare weg om verkeer te regelen, en in de meeste auto's van de politie zijn dacht ik gewoon hesjes aanwezig. Correct me if i'm wrong.

bij de weg, jammer dat ik zover weg woon, zeker interessant om een keer te zien hoe het geheel er aan toe gaat  :)

Zeker de moeite waard om een keer te komen kijken als je dat leuk vind! Het gebeurt bijna dagelijks in Rotterdam een spoedtransport.  ;)
Brandweer Papendrecht


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #3598 Gepost op: 28 september 2010, 10:24:03
Misschien al eerder gevraagd, maar ben toch benieuwd: waarom is er daar zo vaak een spoedtransport en is het allemaal zo protocollair vastgelegd? Heeft dat primair met de drukke verkeerssituatie rondom het EMC te maken die het slecht bereikbaar maakt?


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl