Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715756 keer)

0 gebruikers (en 51 gasten bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Reactie #3720 Gepost op: 20 oktober 2010, 18:57:33
Vanaf 00:40

Het filmpje is maar 17 seconden. En als je de rennende agente bedoeld: van iemand die zichzelf als politieagent profileert had ik wel een andere reactie verwacht.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3721 Gepost op: 20 oktober 2010, 19:08:29
Het filmpje is maar 17 seconden. En als je de rennende agente bedoeld: van iemand die zichzelf als politieagent profileert had ik wel een andere reactie verwacht.

Niet zo snel je conclusies trekken vriend. Het nieuwsitem is geupdate. Nadat de agente bij haar auto aankomt reed ze met prio1 weg. Het filmpje duurde eerst rond de 1 minuut.


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #3722 Gepost op: 20 oktober 2010, 19:50:37
Niet zo snel je conclusies trekken vriend. Het nieuwsitem is geupdate. Nadat de agente bij haar auto aankomt reed ze met prio1 weg. Het filmpje duurde eerst rond de 1 minuut.
Je ziet alsnog dat ze met Prio 1 wegrijdt, alleen zonder geluid. Dit is in de laatste 2 seconden van het 17 seconden durende filmpje  :)






Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3725 Gepost op: 20 oktober 2010, 23:12:22
Waarom pakken mijn youtube filmpjes weer niet ??

hoe moet je ze nou toevoegen ?
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #3726 Gepost op: 21 oktober 2010, 11:18:55
Het filmpje is maar 17 seconden. En als je de rennende agente bedoeld: van iemand die zichzelf als politieagent profileert had ik wel een andere reactie verwacht.

Ik snap 'em niet helemaal?  ???
Wat doet de agente verkeerd dan?


P2000man

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
  • At work
Reactie #3727 Gepost op: 21 oktober 2010, 12:24:26
Een spoedtransport van gisteren. De ambulance moest eerst met een B rit naar Breda met de couveuse. Later bleek het zo slecht te gaan met de pasgeboren baby dat er een spoedtransport werd aangevraagd vanuit Breda naar het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam. De verkeerspolitie van Rotterdam-Rijnmond ging met spoed naar Breda om de ambulance daar op te halen en te begeleiden naar Rotterdam. Hier komt het spoedtransport aan in Rotterdam en bij het Sophia:


Spoedtransport VP 1680 AMBU 17-105 vanuit Breda


A1 SPOEDTRANSPORT 15-105 VP1680 vanuit Breda met couveuse naar het Sophia (EMC) Rotterdam
wat hoor ik nou voor geluid op het einde als die politie voor het hek staat? een amerikaanse sirene?
0:21


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #3728 Gepost op: 21 oktober 2010, 12:55:26
Waarom pakken mijn youtube filmpjes weer niet ??

hoe moet je ze nou toevoegen ?

Er gaat ergenst iets niet goed, wordt naar gekeken O0


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3729 Gepost op: 22 oktober 2010, 12:18:49
wat hoor ik nou voor geluid op het einde als die politie voor het hek staat? een amerikaanse sirene?
0:21

Het lijkt er inderdaad wel op maar ik weet ook niet waar dat nou vandaan kwam!  ???
Brandweer Papendrecht