Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715709 keer)

0 gebruikers (en 57 gasten bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #4250 Gepost op: 5 februari 2011, 16:27:22
Voor mij is het filmpje van Canonfreak dan meer bijzonder dan die van Persbureau Brielle. Bij Canonfreak zie je meerdere disciplines tegelijk, zowel voorbijrijdend, stilstaand als aanrijdend. Dat maakt het voor mij interessanter om naar te kijken dan weer een voorbijrijdende ambu of brandweer of politieauto op een kruising of rotonde. Snap je het verschil? Als je wilt dat mensen geïnteresseerd blijven in filmpjes kijken dan is variatie belangrijk, hoe hou je een kijker geïnteresseerd, speel daarop in.
Een filmpje met een intro van 18 seconden, een voorbij razende politieauto wat 10 seconden duurt en een outro van nog eens 15 seconden, dat zijn de filmpjes waarbij ik allang wegklik en niet meer naar hoef te kijken. Ik spreek dan ook vanuit persoonlijke insteek maar gezien de eerste reacties denken velen er zo over.
Hou het interessant voor de kijker  O0


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4251 Gepost op: 5 februari 2011, 18:54:38
Gewonden bij verkeersongeval Andijk

(112WF.NL) ANDIJK -- Twee personenauto's zijn zaterdagmiddag rond 15.30 uur in botsing gekomen op de kruising Kadijkweg, Gedeputeerde-laanweg in Andijk. Een van de personenauto,s wou de Gedeputeerde laanweg vanaf de Kadijkweg oversteken maar zag een taxi die al over deze weg reed over het hoofd en ramde deze auto vol. Hulpdiensten rukte massaal uit waaronder zes ambulances die ter plaatse kwamen om de gewonden te behandelen. Zeker vijf mensen raakte gewond bij deze aanrijding en zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De politie heeft ter plaatse onderzoek gedaan naar de exacte oorzaak van het ongeval. De wegen naar deze kruising toe werd tijdens de hulpverlening afgesloten voor het overige verkeer.


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #4252 Gepost op: 5 februari 2011, 19:49:01
PRIO 1 OD701 hv AED Stellendam (nieuwe camera bij dag)
Deze od staat volgens mij nog niet vaak hier

A1 ambulance 17-150 spoed overplaatsing
en nog eentje van de 17-150 wel bewogen door de harde wind
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4254 Gepost op: 5 februari 2011, 21:08:22
Jammer dat jullie altijd mij moeten hebben. Film ik dan echt zo verschrikkelijk slecht en is de kwaliteit dan zo slecht? Dit topic gaat over voertuigen die PRIO 1 rijden, en dat is dit filmpje.
Caprice heeft altijd overal comentaar op. Hij snapt het principe "hulpdiensten spotten" nog niet zo goed.
Filmpjes van HVvoertuigen die prio 1 rijden zijn gewoon Filmpjes van HVvoertuigen die prio 1 rijden hier hoeft niks bijzonders aan te zijn.
Als mensen er zon hekel aan hebben moeten ze gewoon wat anders gaan doen en dan hadden ze dit topic niet moeten maken.
Btw, blijf vooral door filmen en ze hier plaatsen. Ik vind het mooi :-)


Gast

  • Gast
Reactie #4255 Gepost op: 5 februari 2011, 21:13:22
Caprice heeft altijd overal comentaar op.

Correct. Altijd en overal commentaar op. Dat klopt. Als je je aangesproken voelt dan is zelfs een tip als als commentaar te voelen. Wat moet dat vervelend voor je zijn.
Hulpdiensten "spotten".... dat snap ik heel goed, ik fotografeer al twee keer zo lang als jij hier op de aardkloot rondloopt. Laat me niet lachen.


Plaats die gewone prio1 ritten lekker op youtube, het begint hier forumvervuiling te worden. Er is niks moois, wauws, bijzonders, gaaf, top of SUPER aan weer een filmpje van een voorbijrijdende blauwe pit.
Het hoofdtopic heeft BIJZONDERE foto's en filmpjes. Plaats eens wat bijzonders.

Jouw filmpje van Andijk was gevariëerd, meerdere units, verwerken van foto's. Jij snapt het wel maar als ik dat zeg vind je dat vast ook "overal commentaar op" zeker?  998765


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4256 Gepost op: 5 februari 2011, 21:15:39
Caprice heeft niet overal commentaar op, maar zegt gewoon waar het op slaat, namelijk dat deze topic valt onder het kopje ' Bijzondere foto's & filmpjes'.
Net als caprice zijn er helaas meer mensen die zich beginnen te ergeren aan 112spotters die klakkeloos Prio 1 filmpjes posten en 1 van die andere mensen ben ik ook.

Je mag hier nog steeds filmpjes uit Amsterdam plaatsen hoor. Maar probeer eens wat origineels te verzinnen ;) Die driehonderste ambulance die vanuit de uitruklocatie wegrijd is niet zo boeiend meer. Zoek originele plekken, bijzondere shots, en zorg voor kwalitatief goede filmpjes. Daar maak je iedereen blij mee.

Als zelfs een moderator zegt dat men iets origineels moet verzinnen, dan lijkt me de boodschap duidelijk.
Men zit gewoon niet te wachten op een ambulance/brandweerwagen etc dat al vele keren voorbij is gekomen met prio 1 en helaas is het ook nog vaak op dezelfde plek gefilmd.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4257 Gepost op: 5 februari 2011, 21:18:08
Oke ik snap het ook wel dat jullie het irritant vinden.
Steeds maar weer dezelfde filmpjes met een blauw licht.
Meer variatie zou wel leuker zijn ja :)


Gast

  • Gast
Reactie #4258 Gepost op: 5 februari 2011, 21:20:35
Oke ik snap het ook wel dat jullie het irritant vinden.
Steeds maar weer dezelfde filmpjes met een blauw licht.
Meer variatie zou wel leuker zijn ja :)

Nou, en precies dat heb jij in je Andijk filmpje WEL gedaan. Meer variatie, meer foto's erin verwerken, langere filmpjes. Ok, je introotje van 18 seconden ken ik nu inmiddels wel  ;) maar wat je laat zien is gewoon leuker, interessanter om voorbij te zien komen, met name bij dit ongeval, dan een ambu in het donker, in de verte op een rotonde waar bomen en palen nog eens voorstaan, ik noem maar een dwarsstraat.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4259 Gepost op: 5 februari 2011, 21:25:04
Helemaal mee eens, met een groep van een aantal mensen de hele dag bij een ambulancepost staan en vervolgens van vier verschillende mensen dezelfde ambulance vanuit een post zien uitrukken is écht niets bijzonders. Zet ze lekker op youtube als je het leuk vind, en beperk de plaatsing hier op het forum tot de ''byzondere'' filmpjes, leuke plaatsen, exclusieve voertuigen en bijzondere dingen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !