Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715700 keer)

0 gebruikers (en 55 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4300 Gepost op: 10 februari 2011, 16:19:45
Mooi filmpje alleen jammer dat de aanwezige hulpdiensten de signalering niet conform de IM richtlijnen hanteren.
Politiewagen wat ter beveiliging staat heeft frontflitsers nog aan wat tegenliggers hindert en de ambu's hebben ook de complete verlichting onnodig aan.

Ik moet de eerste politiewagen nog zien waar de frontflitsers apart van uit te schakelen zijn. Alleen de knipperende koplampen zijn vaak los te schakelen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4301 Gepost op: 10 februari 2011, 16:36:53
Wow wat een herrie  :P

Big Response!: Blue Light Pov, Chief, Ladder Engine

User: FirefighterEmt4Life


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #4302 Gepost op: 10 februari 2011, 17:20:06
Wow wat een herrie  :P

Big Response!: Blue Light Pov, Chief, Ladder Engine

User: FirefighterEmt4Life


Mee eens! En vooral die horens! 8)
Helemaal als je er met je neus voor staat :D


Video: Wesselbosgraaf


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4303 Gepost op: 10 februari 2011, 18:27:59
Wow wat een herrie  :P

Niets geen maximale eisen aan herrie en/of geluid ....

Leuk om te zien, die ''POV'' met de blauwe dashbordflitser is een Privat Owned Vehicle oftewel een vrijwilliger onderweg naar de kazerne.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #4304 Gepost op: 10 februari 2011, 23:35:17
Niets geen maximale eisen aan herrie en/of geluid ....

Ik denk dat als de brw dat in Asd doet het klachten regent bij de gemeente en of leiding. Maar ik ben voor. Hoe meer herrie en licht hoe beter.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #4305 Gepost op: 11 februari 2011, 00:08:17
Als je die Amerikaanse herrie niet hoort dan hoor je niet thuis in een auto of wat dan ook.
Ik zeg kom maar op met die geluidsbarriere.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #4306 Gepost op: 11 februari 2011, 00:41:58
Als je die Amerikaanse herrie niet hoort dan hoor je niet thuis in een auto of wat dan ook.
Ik zeg kom maar op met die geluidsbarriere.

Ik hoorde daarstraks een sirene die me ook niet bekend voorkwam, dacht eerst dat het op tv was, maar dat kon gewoon niet. Toen keek ik naar buiten en zag ik nog net een belgische ambu langsrijden (richting belgie). Die had ook een erg goed geluid, ging richting het luchtalarm.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4307 Gepost op: 11 februari 2011, 08:05:05
Ik denk dat als de brw dat in Asd doet het klachten regent bij de gemeente en of leiding. Maar ik ben voor. Hoe meer herrie en licht hoe beter.
dan wil ik extra oorbescherming, ze doen nu ook al van deur tot deur toeteren, stond laatst met mijn vingers in de oren omdat ze echt tot ze stil staan de herrie aanhielden, laatste paar honderd meter op een gracht midden in de nacht....tot op 1,5 meter van waar ik stond met de brancard...
Niets geen maximale eisen aan herrie en/of geluid ....

Leuk om te zien, die ''POV'' met de blauwe dashbordflitser is een Privat Owned Vehicle oftewel een vrijwilliger onderweg naar de kazerne.
volgens mij zie je die POV eerst gewoon voor het stoplicht staan, en pas als ie de chief in de gaten krijgt gaat ie even het blauw erop zetten om uit de weg te gaan volgens mij ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4309 Gepost op: 11 februari 2011, 17:45:47
A1 Motorambulance 10-323 Alkmaar

Mooi filmpje man!  O0  Maar zou je niet kunnen stoppen met die lange intro's en aftitels? Het is echt vervelend zo'n lange intro.
Brandweer Papendrecht