Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721261 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #4340 Gepost op: 14 februari 2011, 20:51:21
en weer een uitrukkende AMBU. Lekker spannend.
Op ieder pagina staat bekant het zelfde soort filmpje. Of een uitrukkende ambu of een langsrijdende ambu.

Is er niks interessanters/spannenders te filmen.

Excuseer mijn reactie maar het telkens het zelfde wat ik langs zie komen.
Ik ben het eens met je, ga eens op een andere plaats staan waar de ambu ook langs komt.
Net zoals dit filmpje hierboven die TS'en, staan al tig keer op de film, en bijna altijd op de zelfde plek. Probeer gewoon is wat opvallends te posten, of een andere locatie. Maakt het veel leuker voor de kijker! O0
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4341 Gepost op: 14 februari 2011, 20:58:39
Dit is afgelopen 9 pagina's helaas al diverse keren gezegd.


Martijn18

  • Gast
Reactie #4342 Gepost op: 14 februari 2011, 21:02:17
Ik heb vandaag de HT521 gefilmd van Rotterdam Rijnmond. Dit is een primeur. Het nieuwe busje is op 18 augustus 2010 in gebruik genomen.

Het filmpje:

PRIMEUR!!! PRIO 1 HT521 Avr (Hn4506) Professor Gerbrandyweg Botlek [hv] personen betrokken


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #4343 Gepost op: 14 februari 2011, 21:02:51
Misschien kunnen enkele video-posters hier eens uitleggen wat het nut is om zoveel filmpjes hier te posten?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #4344 Gepost op: 14 februari 2011, 22:43:01
Misschien kunnen enkele video-posters hier eens uitleggen wat het nut is om zoveel filmpjes hier te posten?

Ik vermoed, voor het bekijken? De cijfers, en reacties op youtube. Dat ze bekend willen worden ofzo, meer kan ik me niet bedenken.
Is het niet een idee, om bijvoorbeeld je Youtube account hier te vermelden. Dan kan je daar je filmpjes neerzetten, mensen worden abbonee en kunnen zelf bepalen wat ze wel en niet willen bekijken. Hiero post je dan de wat 'leukere filmpjes', met meerdere voertuigen optochten etc en primeurtjes. Zodat dit topic, een leuk topic blijft, voor de leden hier. :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #4345 Gepost op: 14 februari 2011, 22:59:54

Ik vermoed, voor het bekijken? De cijfers, en reacties op youtube. Dat ze bekend willen worden ofzo, meer kan ik me niet bedenken.
Is het niet een idee, om bijvoorbeeld je Youtube account hier te vermelden. Dan kan je daar je filmpjes neerzetten, mensen worden abbonee en kunnen zelf bepalen wat ze wel en niet willen bekijken. Hiero post je dan de wat 'leukere filmpjes', met meerdere voertuigen optochten etc en primeurtjes. Zodat dit topic, een leuk topic blijft, voor de leden hier. :)
Dat ben ik met je eens. Zeker vanuit rotterdam komen elke keer eigenlijk de zelfde filmpjes langs. Zet gewoon het mooiste filmpje van die week hier neer die je in die weekhebt gefilmt. Heb je meer filmpjes die je graag wilt delen met mensen, zet dat onder het filmpje neer.




Rem112Almere

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 320
  • www.hv-almere.nl
Reactie #4347 Gepost op: 15 februari 2011, 00:14:06


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #4348 Gepost op: 15 februari 2011, 00:20:34
of film eens een ander hulpdienst in actie  O0 Bergingsklus of wegenwacht ofzow 098uo
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #4349 Gepost op: 15 februari 2011, 03:01:21
Kan iemand mij vertellen waar de 'zeurmodus uit' knop van dit topic zit?  :-\

Ik begrijp de reacties wel, maar toch vind ik het minder erg om filmpjes langs te zien komen die minder bijzonder zijn, dan dat ik elke keer als er nieuwe reacties zijn en dus in dit topic filmpjes verwacht, er alleen maar een heleboel reacties over wat wel en niet bijzonder is van mensen staan die er al 9 pagina's lang staan. Jullie punt is duidelijk, jongens! En de beste stuurlui staan aan wal.... pak zelf eens een camera op, dan!