Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2721004 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.



BRWVianen

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
  • 2e jaars Verpleegkundige; Jeugdbrandweer aspirant
Reactie #4401 Gepost op: 27 februari 2011, 16:53:14
Brandweer en Reddingsbrigade Culemborg Prio 1 drenkeling A2 L 79.9 Hagestein

Ik heb nog een foto gemaakt (die gigantisch wazig was jammer genoeg) van de Hagestein 602 die ook vertrok naar die melding


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4403 Gepost op: 27 februari 2011, 19:48:53
Beste leden,

Als evaluatie van het topic "Filmpjes van hulpverleningsvoertuigen die prio 1 rijden" in het Bijzondere foto's & filmpjes board, en gezien de recente discussies hebben wij het volgende besloten. Wij bemerken dat het topic langzaam veranderd in een verlengstuk van youtube waar steeds meer filmpjes verschijnen. Daarbij is een deel van de geplaatste filmpjes van lage kwaliteit of is het een filmpje van een voertuig die inmiddels al een aantal keren de revue is gepasseerd.

Derhalve introduceren wij de volgende richtlijnen voor filmpjes in dit topic:

Welke filmpjes mogen er wel:
- filmpjes van "zeldzame" voertuigen die je minder vaak ziet rijden (de voertuigen die dus ófwel weinig spoedritten rijden, nieuwe voertuigen, voertuigen van diensten die niet aangesloten zijn op P2000 etc. etc.)
- filmpjes waarin diverse hulpdiensten uitrukken naar een incident (danwel een compilatie daarvan);
- filmpjes waarin iets opmerkelijks gebeurd en/of voor discussie vatbaar zijn;

welke filmpjes mogen er niet:
- filmpjes van voertuigen die niet voldoen aan een van de bovenstaande eisen;
- filmpjes van lage/slechte kwaliteit; (schokkende camera's, nacht beelden met alleen wat blauwe lampen, filmpjes waarbij het voorrangsvoertuig niet of nauwelijks zichtbaar is etc.)

Filmpjes welke niet aan de eisen voldoen worden zonder opgaaf van redenen verwijderd. Het is uiteraard wel toegestaan om door te linken naar je eigen youtube account waar liefhebbers ook de overige filmpjes kunnen bekijken.
Voor de makers van filmpjes: laat je vooral niet beperken door deze regels. Een groot deel van de filmpjes is geschikt om hier te plaatsen, echter, tientallen filmpjes vanaf dezelfde lokatie, van de zelfde ambulance onderweg naar een melding, dat willen we voorkomen.
wij willen echter de dertien in een dozijn filmpjes beperken. Daarbij kan je denken aan de zoveelste ambulance die vertrekt vanaf zijn post.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Gast

  • Gast
Reactie #4404 Gepost op: 27 februari 2011, 20:05:37
Een reglement waar, denk ik, velen op zaten te wachten waaronder ikzelf. Dank jullie wel, team, voor deze aanzet tot een hopelijk afnemend té hoog hé-een-zwaailicht-112spotters-gehalte.

Onder dankzegging!  


roy65

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
    • mijn kanaal op youtube
Reactie #4405 Gepost op: 27 februari 2011, 21:08:28
Lekker verstandig van die jongen dat ie op de weg gaat staan... het is Rotterdam, druk dus, en je kan zo niet zien wat achter je vandaan komt, verder hoor je niet op de weg te gaan filmen.. beetje link  ::)
hij staat niet op de weg maar op het fietspad


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #4406 Gepost op: 27 februari 2011, 21:27:10
hij staat niet op de weg maar op het fietspad
Niet de jongen die gefilmd wordt op het einde...


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #4407 Gepost op: 27 februari 2011, 22:49:29
Een reglement waar, denk ik, velen op zaten te wachten waaronder ikzelf. Dank jullie wel, team, voor deze aanzet tot een hopelijk afnemend té hoog hé-een-zwaailicht-112spotters-gehalte.

Onder dankzegging!  


Sluit ik me helemaal bij aan.


KME

  • Gast
Reactie #4408 Gepost op: 28 februari 2011, 11:39:10
Beste leden,

Als evaluatie van het topic "Filmpjes van hulpverleningsvoertuigen die prio 1 rijden"....


 O0 O0


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #4409 Gepost op: 28 februari 2011, 16:58:23
Mag je dan ook een video('s) plaatsen met een vraag, iets dat je wilt delen, of met de vraag van wat men hier of daar van vindt?