Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2715598 keer)

0 gebruikers (en 30 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4540 Gepost op: 3 april 2011, 07:16:00
bij assistentie collega.
Ik zie weinig assistentie collega achtige situaties in dit filmpje. Correct me if im wrong. Eerder een postje erbij / auto'tje voor transport.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #4541 Gepost op: 3 april 2011, 13:20:15
Ik zie weinig assistentie collega achtige situaties in dit filmpje. Correct me if im wrong. Eerder een postje erbij / auto'tje voor transport.

Zijn dit niet een beetje 'veel' agenten dan voor een 'normaal' transport dan?ik tel 6 agenten en 2 auto's (even de undercover motorrijder niet mee geteld..)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4542 Gepost op: 3 april 2011, 13:23:18
Zijn dit niet een beetje 'veel' agenten dan voor een 'normaal' transport dan?ik tel 6 agenten en 2 auto's (even de undercover motorrijder niet mee geteld..)

Als iemand ''met spoed'' een auto'tje er bij vraagt en dat iemand (alleen) een aanhouding heeft uit een verkeersconflict dan vind ik het wenselijk om met wat meer collega's te zijn.
Bij ons zie je ook gebeuren dat er wat mensen uit een bureau komen die vervolgens met z'n alle in een auto zitten.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #4543 Gepost op: 3 april 2011, 13:27:23
Als iemand ''met spoed'' een auto'tje er bij vraagt en dat iemand (alleen) een aanhouding heeft uit een verkeersconflict dan vind ik het wenselijk om met wat meer collega's te zijn.
Bij ons zie je ook gebeuren dat er wat mensen uit een bureau komen die vervolgens met z'n alle in een auto zitten.

Maar, is 'met spoed' een auto'tje er bij dan niet (bijna) hetzelfde als een ass. collega, in deze situatie?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #4544 Gepost op: 3 april 2011, 13:37:03
Maar, is 'met spoed' een auto'tje er bij dan niet (bijna) hetzelfde als een ass. collega, in deze situatie?
Met spoed een auto erbij, wordt er door de meldkamer 1 of 2 auto's gestuurd. Bij ass.collega krijgt bijna iedereen een vrijbrief van de meldkamer om te gaan rijden.
In A-A houd dit in dat er binnen 5 min ongeveer 10 a 15 auto's bij je staan.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #4545 Gepost op: 3 april 2011, 13:41:25
Maar, is 'met spoed' een auto'tje er bij dan niet (bijna) hetzelfde als een ass. collega, in deze situatie?

"Assistentie collega" is volgens mij een levensbedreigende situatie, terwijl dit vooral een "moeilijk zelfstandig beheersbare" situatie was?

Het is net zoiets als een melding van een bosbrand of may day/VOS; je kunt maar beter met spoed en wat groter alarmeren dan te laat en met te weinig aankomen... (heel erg op hoofdlijnen vergeleken natuurlijk)


roy65

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
    • mijn kanaal op youtube
Reactie #4546 Gepost op: 3 april 2011, 14:56:16
Medische noodsituatie inzet: politie, brandweer, ambulance en de lifliner 2

Medische noodsituatie inzet: politie, brandweer, ambulance en de lifliner 2


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #4547 Gepost op: 3 april 2011, 16:32:30
02-04-2011 Een compilatie van de spoedritten op 2 en 3 April in Amsterdam.

Sorry hoor, maar ik kan deze nu niet echt bijzonder of spectaculair noemen...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4548 Gepost op: 3 april 2011, 16:40:05
02-04-2011 Een compilatie van de spoedritten op 2 en 3 April vertrekkende ambulances vanaf ambulanceposten in Amsterdam.

Een compilatie is leuk, maar de filmpjes van vertrekkende ambulances hebben we nu echt wel gezien. Derhalve dit filmpje verwijderd.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4549 Gepost op: 3 april 2011, 18:12:15
Een compilatie is leuk, maar de filmpjes van vertrekkende ambulances hebben we nu echt wel gezien. Derhalve dit filmpje verwijderd.
Als je goed kijkt zie je dat het niet alleen maar vertrekkende ambulances zijn -_-